افتتاح 102 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان


ساعت: 17:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891206

عطاءاله اکبری از افتتاح 102 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زاهدان، سیب و سوران همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، عطا الا اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان زاهدان با 64 واحد بیشترین تعداد واحد مسکونی قابل افتتاح در قالب طرح نهضت ملی مسکن استان را دارد.

وی با بیان اینکه تلاش دولت بر این است که با اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تقاضا و عرضه مسکن متعادل شود، امید به تحقق این هدف و مسکن اقشار مختلف افزایش یافته است، گفت: واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در زیرپوشش شهرستانها این دفتر مشترک در قالب 5 هزار و 251 واحد در حال ساخت است که طبق برنامه تا پایان سال تحویل متقاضیان می شود.

دبیر هیئت مسکن استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین بر اساس برنامه ریزی های انجام شده 19 هزار و 879 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی استان با پیشرفت فیزیکی حدود 40 درصد در دست ساخت است. تا پایان آن سال حدود 5 هزار عدد آماده بهره برداری می باشد.

اکبری گفت: سیستان و بلوچستان از نظر تامین زمین و اجرای طرح نهضت ملی مسکن همچنان در صدر بهترین استان های کشور قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در هفته دولت امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیب و سوران به مساحت 850 متر مربع با امکاناتی همچون سیستم صوتی صوتی و اعلام حریق، سالن کتابخانه ، اتاق قصه گویی، کارگاه نقاشی و سفالگری و … استثمار در راه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید