کارگاه آموزشی نهضت ملی مسکن در شرقی ترین شهرستان مرزی سیستان و بلوچستان افتتاح شد.


ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896339

در راستای تربیت نیروی کار ماهر مورد نیاز نهضت ملی مسکن، کارگاه تعمیرات لوازم خانگی، یخچال، لوله کشی گاز و تاسیسات گرمایشی (نصب و راه اندازی پکیج و رادیاتور) در شرقی ترین شهرستان مرزی سیستان افتتاح شد. استان بلوچستان). .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرمون، جلیل شهریاری; مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارگاه تاسیسات مرکز فنی و حرفه ای برادران زهک نیز مطابق با آموزش تعمیرکاران، پکیج کاران و لوله کش های خانگی تجهیز شده است.

وی با اشاره به هفته گذشته که محموله ای به ارزش 490 میلیون تومان وارد مرکز شد، افزود: در هفته گذشته تجهیزات و ملزومات تکمیل و توسط موسسه مذکور به مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زهک تحویل داده شد و این تجهیزات باعث شد. کارگاه آماده آموزش برای نسل جویندگان کار.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بر ضرورت توسعه و ارتقای مهارت آموزی در استان و کشور تاکید کرد و ادامه داد: با سرمایه گذاری و فرهنگ سازی در زمینه آموزش و مهارت آموزی می توان بر آن فائق آمد. مشکلات در زمینه اشتغال

وی با اشاره به لزوم آموزش با توجه به نیاز بازار کار گفت: ایجاد زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری برای اطمینان و توسعه آموزش با توجه به نیاز بازار کار ضروری است.

شهریاری با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی مهارت آموزی اذعان داشت: باید با فرهنگ سازی مهارت آموزی در باور جوانان جویای کار تغییر ایجاد کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با بیان اینکه جوانان ما باید نیاز به آموزش را احساس کنند، خاطرنشان کرد: بخش دولتی با وجود نقاط قوت و ایجاد فرصت های فراوان، با توجه به توسعه مشاغل نیازمند به روز رسانی تجهیزات و امکانات آموزشی است. که شامل خیرین، کارآفرینان، فعالان اقتصادی و اجتماعی و همه آحاد مردم است، از ضروریات این بخش است و خوشبختانه این مهم امروز در شهرستان زهق رخ داد.

بر اساس تفاهم نامه همکاری آموزش فنی و حرفه ای استان با موسسات خیریه، کارگاه تعمیرات لوازم خانگی، یخچال، تجهیزات و با حضور جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و طایی عضو هیئت مدیره موسسه خیریه، نماینده شورای اسلامی، فرماندار، اعضای شورای اسلامی و شورا دفتر شهر افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید