افرادی که به دنبال سود هستند از اطلاعات هویت و کارت بانکی سوء استفاده می کنند


ساعت: 19:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884980

فرمانده انتظامی فتای کوگیلویه و بویراحمد گفت:

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویار احمد گفت: از شهروندان تحت عنوان فروش فوری یا خارج از ساعت خودرو اطلاعات هویتی و کارت بانکی کلاهبرداری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، سرهنگ عمران فر ظهر امروز یکم مرادما در مجتمع انتظامی فتای کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجرمان سایبری مدعی ثبت نام با تضمین برنده شدن در قرعه کشی، ثبت نام و دریافت فوری خودرو و ثبت نام در وب سایت بدون وقفه یا وقفه آنها کاربران را فریب می دهند.

سید مهدی عمران فر افزود: این امکان وجود دارد که سودجویان با مراجعه به کافی نت ها و یافتن سالمندانی که با خرید اینترنتی آشنایی ندارند، از اطلاعات هویتی و کارت بانکی خود سوء استفاده کنند.
وی با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم ادامه داد: کلانتری فتای فرجا آماده دریافت گزارشات مردمی به نشانی www.cyberpolice.ir است و کاربران می توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان فتای کهگیلویه و بویار احمد گفت: مرکز اورژانس سایبری با شماره تماس 096380 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان است.

خبرنگار: بهمنیار
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید