افزایش حقوق والدین شهدا و جانبازان

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت در پایان سفر خود به کشم پس از دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد کشم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهبود وضعیت درمان و بیمه در دستور کار قرار دارد.

وی در خصوص برنامه های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در حوزه فرهنگی نیز سرمایه گذاری های لازم برای برنامه های مهمی از جمله فیلمبرداری 30 فیلم در 30 استان کشور در نظر گرفته شده تا چهره شهید برجسته این استان به تصویر کشیده شود. “برگزاری چندین جشنواره فرهنگی.

قاضی زاده هاشمی افزود: حمایت از شرکت های دانش بنیان تحت مدیریت ایثارگران و راه اندازی مراکز اقتصادی دانش بنیان وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در دستور کار 1401 بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی به مشکلات ایثارگران در قشم ادامه داد: در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد قشم مسائل مهمی از جمله اسکان خانواده های ایثار و شهادت قشم، اشتغال فرزندان آنان، تغییر وضعیت جانبازان مطرح شد. بحث هایی در خصوص مجوز اشتعال به ویژه در حوزه شیلات، ماهیگیری و شیلات انجام شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همچنین مقرر شد سازمان منطقه آزاد قشم زمینی را برای ساخت مراکز اقامتی و گردشگری برای خانواده های جانباز در سراسر کشور در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دهد و به امید خدا پس از تحویل این زمین سریعا. ، بنیاد فاز اول اردو را ظرف یک سال افتتاح می کند.

قاضی زاده هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع توافقات و مصوبات خوبی در این سفر صورت گرفت که در ادامه خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید