افزایش سه برابری مراجعین به بیمارستان محمد کرمانشاهی پس از شیوع آنفولانزا


ساعت: 14:44
تاریخ انتشار: 08/02/1401
کد خبر: 1905518

رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی اظهار داشت؛

دلیر یوسفی گفت: از زمان شیوع ویروس آنفولانزا تاکنون تعداد مراجعه کنندگان به اورژانس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاه دو تا سه برابر افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دلیر یوسفی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: آمار شیوع آنفلوآنزا در کشور و استان کرمانشاه افزایش یافته است به گونه ای که تعداد مراجعه کنندگان به اورژانس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاه بین دو تا سه افزایش یافته است. بار.

وی افزود: در حال حاضر کودکان در سن دبستان معمولا در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی بستری هستند.

یوسفی تصریح کرد: با توجه به فعالیت مهدکودک ها و مدارس استفاده از ماسک بسیار مهم است زیرا یکی از دلایل شیوع ویروس آنفولانزا رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی است.

وی خاطرنشان کرد: امسال به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، شاهد شیوع زودهنگام ویروس آنفلوانزا هستیم، بنابراین نتایج بسیاری از آزمایش های تشخیصی این بیماری در بین کودکان هدف مثبت است.

رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی گفت: با وجود افزایش مراجعه بیماران به بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی مشکلی در تامین آنتی بیوتیک و سرم وجود ندارد.

یوسفی با تاکید بر اینکه ویروس آنفولانزا یک بیماری خطرناک برای کودکان و بزرگسالان محسوب می شود، گفت: برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس افراد باید از ماسک استفاده کنند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید