افزایش واردات داروهای مصنوعی و تراریخته در کشور

ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797907

فرمانده انتظامی تهران واردات بذرهای تراریخته از کشورهای اروپایی را نگران کننده دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین رحیمی گفت: 300 پلاک قرمز در حاشیه اجرای فاز پانزدهم پروژه ظفر در محله های شوش، مولوی و هرندی شناسایی شده است.

به گفته فرمانده انتظامی تهران، این خانه ها برای فروش مواد مخدر به دیگران اجاره داده شده است. بنابراین ما مالکیت این خانه ها را شناسایی می کنیم.

سردار رحیمی گفت: این منازل طبق ماده 13 مبارزه با مواد مخدر باید به نفع دولت مصادره شود.

به گفته فرمانده انتظامی تهران، 2 تن و 126 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، 5 باند منهدم، 96 قاچاقچی و 1735 خرده فروش دستگیر شدند.

سردار رحیمی گفت: 23 فروشنده مواد مخدر دستگیر، 33 دستگاه خودروی قاچاق توقیف، ده ها مواد مخدر کشف و ضبط شده و 5 قبضه سلاح کشف و ضبط شده است.

به گفته فرمانده انتظامی تهران، در عملیات شب گذشته 150 کیلوگرم مواد مخدر از یک باند بزرگ کشف شد.

سردار رحیمی گفت: واردات داروهای مصنوعی از شرق به کشور افزایش یافته و واردات بذر تراریخته از کشورهای اروپایی نگران کننده است.

به گفته فرمانده انتظامی تهران، بین 6 تا 8 هزار معتاد متجاهر در پایتخت داریم، 4 هزار معتاد متجاهر که به دلایل مختلف بستری نشده اند، مدام توسط پلیس دستگیر می شوند اما در حال بازگشت به جامعه هستند.

سردار رحیمی گفت: انتظار دارم دستگاه های مختلف کار کنند، 12 مرکز در شوش، مولوی و هرندی چه می کنند؟ چرا باید قرص بفروشند؟ این مراکز باید بسته شوند.

به گفته فرمانده انتظامی تهران، این خرده فروش ده ها بار دستگیر شده اما بلافاصله پس از دستگیری آزاد شده است، چند بار باید یک متهم را دستگیر کنیم؟

سردار رحیمی گفت: اعلام کرده ایم که پلیس اگر معتادی را زیر پل یا در میان شمشادها ببیند، او را سوار و تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر خواهد داد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی استان تهران از کشف 2 تن و 670 کیلوگرم مواد مخدر و انهدام و دستگیری پنج باند بزرگ مواد مخدر و 85 قاچاقچی عمده در فاز چهاردهم طرح ظفر خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید