افزایش و تعدیل حقوق معلمان در حال پیگیری است

افزایش و تعدیل حقوق معلمان در حال پیگیری است

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی با بیان اینکه قاطع هستیم که قرارداد معلمان مدارس غیردولتی به حق التدریس الحاق شود، گفت: متأسفانه داریم. معلمان مدارس غیردولتی که حقوق کم می گیرند و ما پیگیر پرداخت حقوق همه معلمان مدارس غیردولتی هستیم عادلانه و مناسب.

احمد محمودزاده با تاکید بر اهمیت جایگاه معلم در همایش تکریم و تعلیم و تربیت مدارس غیردولتی شهرستان ساوزبلاغ که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در تالار گلستان شهر جدید مهستان برگزار شد، تاکید کرد. در واقع همه مدیران، دستیاران و کارکنان اداری تلاش می کنند تا معلم حضور سازنده ای در کلاس داشته باشد.

وی با بیان اینکه حتی یک روز هم در خارج از آموزش و پرورش کار نکرده است، گفت: معلمی یک دفتر مقدس است. معلم باید تکریم شود و اقتدار و کرامت او حفظ شود. بزرگترین و مهمترین سرمایه کشور در دست معلم است.

محمودزاده با تاکید بر اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب رسالت بسیار مهم تربیت نسل تمدن نوین اسلامی و آرمان مهدویت و حیات آن بر عهده آموزش و پرورش گذاشته شده است، گفت: هویت فردی انسانی، ملی و اسلامی رسالت همه ما در آموزش و پرورش

وی با تاکید بر تربیت صحیح دینی در نظام آموزشی، تصریح کرد: تمام مواردی که ذکر شد در کلاس درس توسط معلم اتفاق می افتد. از طرفی اقتدار جمهوری اسلامی یک مرجع علمی است، بنابراین دشمن سعی دارد کلاس، معلم و دانش آموز را تحت الشعاع قرار دهد و در این مدت تلاش زیادی کرده است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی با اشاره به اهمیت نقش معلم در مدارس گفت: میل به علم آموزی یکی از ویژگی های دانش آموزان در سطح دانش آموزان است. انقلاب اسلامی است و این مشکلی است که دشمنان انقلاب از آن بسیار بیم دارند و پس زمینه آن ایران قوی است.

وی با بیان اینکه قاطع هستیم قرارداد معلمان مدارس غیردولتی به حق التدریس الحاق شود، گفت: متأسفانه در مدارس غیردولتی معلمانی داریم که حقوق کم می گیرند و قاطع هستیم که همه غیردولتی ها را پرداخت کنید. معلمان مدارس تجدید نظر شده و مناسب هستند.

محمودزاده با تاکید بر اینکه بر حقوق معلمان در مدارس غیردولتی نظارت جدی خواهیم داشت، گفت: اجازه نمی دهیم حقوق معلمان در مدارس غیردولتی تضییع شود و در صورت مواجهه با موضوع به ما اطلاع دهید.

وی صلاحیت های حرفه ای و تخصصی معلمان در مدارس غیردولتی را برجسته کرد و گفت: در برخی مدارس غیردولتی شاهد خلاقیت و نوآوری زیادی هستیم و حتی رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره کردند و ما این را خوب می دانیم. فال».

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: امسال برنامه ویژه ای در حوزه گزینش، احراز صلاحیت حرفه ای و تخصصی داریم و برنامه ریزی های خوبی در این زمینه و فعالیت ها انجام داده ایم. تابستان اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید