افزایش 20 درصدی مبلغ یارانه 3 دهم ابتدایی از امروز مشروط به خرید در طرح کالابرگ

افزایش 20 درصدی مبلغ یارانه 3 دهم ابتدایی از امروز مشروط به خرید در طرح کالابرگ

سولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در راستای حمایت از خانوارهای کم درآمد از 22 خرداد ماه مبلغ یارانه مشمولان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی 20 نفر افزایش می یابد. ٪ هنگام خرید اعتبار بیش از 70٪.

تسنیم: سید صولت مرتضوی وزیر کار در نشست ویدیو کنفرانسی با مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور که در آن مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز حضور داشتند. به تشریح اهداف اجرای فاز جدید طرح کاتالوگ الکترونیکی پرداخت و اظهار داشت: اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیک به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده و مطابق با سیاست های عدالت خواهی نظام مقدس است. جمهوری اسلامی ایران.

وی افزود: از سال گذشته و با تکمیل سامانه شبکه ملی اعتبار در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طرح صورتحساب الکترونیکی به صورت آزمایشی راه اندازی و در اسفند ماه سال 1401 در سراسر کشور اجرا شد.

مرتضوی گفت: پیرو تاکید رئیس جمهور و برای تامین سبد غذایی خانوارهای کم درآمد، تامین منابع مالی برای افزایش 20 درصدی یارانه کالابرگ در دستور کار دولت قرار گرفت.

وزیر رفاه اجتماعی اجرای ملی و همه جانبه طرح کاتالوگ محصولات الکترونیکی را به مهار تورم و ثبات بازار کمک می کند و اجرای موثر این طرح را مستلزم همکاری و هماهنگی گسترده در تمامی استان های کشور دانست.

وی تاکید کرد: در مرحله اول برای کمک به خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از 22 خرداد 20 درصد افزایش اعتبار یارانه به آنها اعمال می شود و می توانند بیش از 70 درصد از سبد کالا استفاده کنند. 11 مورد محصولات از کاتالوگ محصولات مشمول این افزایش می شوند.

مرتضوی گفت: دولت همچنان این افزایش را برای همه خانوارهای دهک اول تا سوم اعمال می کند و در تلاش است این طرح را برای سایر دهک ها نیز اعمال کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاع رسانی متمرکز و گسترده به مشمولان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) را برای بهره مندی از این طرح و افزایش اعتبار یارانه ای برشمرد و افزود: دولت برنامه ریزی گسترده ای برای تنظیم بازار دارد. افزایش تولید و محدود کردن تورم و اجرای طرح کالابرگ در این راستا است.

دیدگاهتان را بنویسید