افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت بسیار خوبی برای جلوگیری از فریب تبلیغاتی دشمنان است


ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879413

حجت الاسلام رحیم زنگنه گفت: افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی است تا جوانان فریب شگردهای تبلیغاتی دشمنان اسلام را نخورند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام رحیم زنگنه به مرصادنیوز گفت: هفته کتابخوانی و افشای آمریکایی فرصت مغتنمی برای بررسی برخی از جنایات بی شمار آمریکا علیه بشریت است.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه افزود: در اسلام حقوق بشر برای همه انسانها تلقی می شود و کرامت انسانی فارغ از رنگ و نژاد و قبیله و زبان و گویش به رسمیت شناخته شده است، اما غربی ها در اعمال حقوق بشر بر اساس کرامت انسانی نژاد بوده و گرفته می شوند. با توجه به منافع غرب

وی گفت: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است و جنایاتش علیه مردم ایران بسیار زیاد است. آنها زن و کودک بودند پس با این همه جنایت و ظلم و عصیان و خیانت حق ندارد از حقوق بشر صحبت کند.

حجت الاسلام زنگنه گفت: قرائت جنایات استکبار علیه مردم مظلوم ایران و بشریت، چهره آمریکای واقعی را آشکار می کند و روحیه ظلم ستیزی را تقویت می کند و از حقوق واقعی مستضعفان حمایت می کند و درک مردم از اقدامات و سیاست های خصمانه آمریکا علیه مردم را بیشتر می کند. انقلاب اسلامی…”

وی افشای حقوق بشر آمریکایی را فرصتی برای جلوگیری از فریب جوانان فریب شگردهای تبلیغاتی دشمنان اسلام دانست و گفت: آگاه سازی مردم در این زمینه بسیار مهم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید