هفته بازنگری و افشای حقوق بشر آمریکایی 8 تیرماه در زنجان برگزار می شود/ مردم با حضور در صحنه های مختلف عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش می گذارند.


ساعت: 16:41
تاریخ انتشار: 91/03/28
کد خبر: 1876833

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه محوری هفته آمریکایی کتابخوانی و افشای حقوق بشر ساعت 10 صبح نهم تیرماه با حضور حجت الاسلام زمانی (رئیس حوزه سیاسی) برگزار می شود. دفتر حوزه های علمیه در کنار).

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; حجت الاسلام علی ناصر امروز در مراسم رونمایی و قرائت حقوق بشر آمریکا با اشاره به حماسه روز گذشته (جمعه 27 خرداد) زنجانی در اجرای سرود «سلام فرمانده» گفت: این برنامه برای نشان دادن اقتدار و عظمت اسلام بود. ایران که دیروز در سرزمین غواصان و پایتخت شور و شعور حسینی رقم خورد و قطعا یکی از روزهای ماندگار شهرمان خواهد بود.

وی با اشاره به فرمایشات ائمه انقلاب در خصوص جنایات آمریکا گفت: امام راحل فرمودند آمریکا بزرگترین دشمن بشریت است و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند حقوق بشر انبار است. برای ایالات متحده

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه 16 تیرماه سالیان متمادی به عنوان یک مناسبت مهم به شمار می رود و برنامه های مختلفی اجرا شده است، افزود: اتفاقاتی که در نیمه اول تیرماه رخ داد و رهبر معظم انقلاب نیز به این موضوع اشاره کردند که در حال وقوع است. .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به سوء قصد علیه رهبر معظم انقلاب در هفتم تیرماه و بمباران مقر حزب جمهوری اسلامی در 7 تیر 60 گفت: امام راحل و امام جمعه یزد در 13 تیرماه و پرتاب موشک به هواپیمای مسافربری ایرانی در 21 تیر از یک کشتی آمریکایی که منجر به شهادت همه سرنشینان آن شد، اتفاقاتی است که آمریکا به طور مستقیم یا غیرمستقیم به آن پرداخته است.

وی نامگذاری هفته مرور و ترفند حقوق بشر آمریکایی را شگرد رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: تبیین این موضوع در آن روزها بسیار مهم است.

حجت الاسلام ناصر گفت: مردم ایران و استان زنجان به ویژه دیروز (جمعه 26 خرداد) همواره نشان داده اند که از نظام، انقلاب، مکتب تشیع و مسیر مورد انتظار خسته نشده اند.

وی افزود: مردم نشان داده اند که با وجود همه مشکلاتی که از اول انقلاب تاکنون با هجمه های دشمن وجود داشته، همواره در صحنه های مختلف حضور دارند.

حجت الاسلام ناصر ادامه داد: مردم با صحنه های مختلف اقتدار و عزت ایران اسلامی را که حاصل خون هزاران شهید و رهنمودهای ائمه انقلاب است به نمایش می گذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کراون در 2 سال گذشته برنامه میدانی و تجمعی نداشتیم، گفت: برنامه های تصادفی در 2 سال گذشته انجام شده است. شکل فضای شهری و فضای مجازی».

وی با بیان اینکه امسال برنامه هایی با اولویت جهاد تبیان برگزار می شود، افزود: امسال علاوه بر ایجاد فضای شهری و تولید محتوا در فضای مجازی، برنامه تخصصی تری نیز در 8 تیرماه برگزار می شود. “

حجت الاسلام ناصر گفت: برنامه اصلی امسال ساعت 10 روز 8 تیرماه برگزار می شود و مهمان ویژه این مراسم حجت الاسلام دکتر زمانی (معاون سابق امور بین الملل و رئیس فعلی دفتر سیاسی حوزه های علمیه) است. .

وی خاطرنشان کرد: بسته محتوا از طریق شبکه دولتی به دستگاه ها ارسال می شود و در فضای مجازی نیز قرار می گیرد.

در این نشست تعدادی از شرکت کنندگان به بیان طرح ها و پیشنهادات خود از جمله تمرکز بر جهاد، استفاده از ظرفیت ایرانیان مقیم خارج از کشور برای غنی سازی برنامه در سطح بین المللی، ایجاد فضای اداری و حضور دستگاه های بدون پرچم پرداختند. و پوستر برنامه ها که صحنه های زیبایی را خلق می کند به گلزارهای مزار شهدا در ساعت 7:30 صبح 8 تیر اشاره شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید