اقتدار و حفظ استقلال مهمترین دستاورد جمهوری اسلامی است


ساعت: 17:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806557

نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران در دوران پهلوی برده بود و پیرو فرهنگ غرب بود، گفت: اقتدار و حفظ استقلال مهمترین دستاورد جمهوری اسلامی است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت هایی که در جمهوری اسلامی ایران نسبت به رژیم پهلوی صورت گرفته از نظر اقتدار و استقلال کاملاً متفاوت است. مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی

وی افزود: نکته مهم دیگری که در نظام مقدس جمهوری اسلامی می توان به آن اشاره کرد عدم وابستگی به بیگانگان و ابرقدرت هاست که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توجه به پیشرفت های چشمگیر در این زمینه حرفی برای گفتن دارد. . و نه به دلیل چنین دستاوردهایی، یک کشور نمی تواند قدرت را به ایران واگذار کند زیرا دشمنش ادعا می کند که تحریم های فلج کننده اش در ایران جواب نداده است.

دبیر کمیسیون صنعت و معدن مجلس یازدهم با بیان اینکه روابط بین المللی و دیپلماتیک در حال حاضر بسیار قابل قبول است، اذعان داشت: خودکفایی با توان و دانش بومی در تولید و تکیه بر توان داخلی و احترام به جوانان کشور متفاوت است. این نظام با رژیم پهلوی است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به دلیل استقلال از سایر کشورها و بیگانگان به یک قدرت دفاعی منطقه ای و جهانی تبدیل شده است، زیرا خودکفایی ما را بی نیاز می کرد در حالی که در رژیم طاغوتی هیچکس تحت پوشش نبود و ما مصرف کننده بودیم. و واردکنندگان تجهیزات نظامی از کشورهای دیگر.

وی همچنین گفت: ساخت پهپادهای رادارگریز، قایق‌های تندرو، موشک، جنگنده، ناو جنگی و دانشی که پهپاد شماره یک جهان را در کشور پایه‌گذاری کرد از جمله دستاوردهای ما در دوران انقلاب است.

نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی در سایر عرصه ها از جمله صنعت، فرهنگ، اقتصاد و پزشکی پیشرفت خوبی داشته است و استقلال آن از فرهنگ غرب که فرهنگی بیمار و آسیب دیده است، می تواند باشد. فرهنگ ارزشمند ایثار و ایثار با تکیه بر جوانان و دانش مردم محلی توانستیم تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم.

طهماسبی در پایان گفت: حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم منطقه به ویژه مستضعفان به وضوح قابل مشاهده است و ملت مظلوم و آزاده جهان و امید آنها به جمهوری اسلامی ایران است که در گذشته چنین نبود، او پیرو فرهنگ غرب بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید