اقدامات آمریکا علیه ایران بی پاسخ نمی ماند


ساعت: 14:44
تاریخ انتشار: 07/08/1401
کد خبر: 1900230

با هرگونه اقدام خصمانه دشمن علیه پهپاد ایرانی مقابله خواهیم کرد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در صورت اقدام آمریکایی ها علیه پهپادهای ایرانی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به این اقدام خصمانه پاسخ خواهند داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص ادعای انهدام پهپاد ایرانی توسط نیروهای آمریکایی در منطقه شمال عراق، اظهار داشت: اگر آمریکایی ها علیه پهپاد ایرانی اقدام کنند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به این اقدام خصمانه و این حق پاسخ خواهد داد ما مقابله و انتقام را برای خود محفوظ می داریم.
سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اطلاعات کامل و دقیقی از پایگاه های حریر، اربیل و دهوک در عراق دارند، خاطرنشان کرد: ما فقط با تروریست های جذب شده سر و کار داریم و هیچ اقدامی علیه آمریکایی ها انجام نمی دهیم و اجازه دهید. آنها می دانند که انتقام این اقدام مختص نیروهای مسلح ما است و ما به نحو مقتضی با آن برخورد خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: این ادعای آمریکایی ها مبنی بر انهدام پهپاد رزمی جمهوری اسلامی ایران ثابت می کند که آمریکا همدست تروریست ها و تجزیه طلبان است و آنها با گروه های تجزیه طلب و تروریستی ما همکاری می کنند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه به کشورهای همسایه محل استقرار پایگاه های آمریکایی و صهیونیستی خبر داد و گفت: اگر اقدام خصمانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران، امنیت ملی و منافع ملی از پایگاه های آمریکا در کشورهای همسایه صورت گیرد، ما اقدامی خصمانه می کنیم. قطعا با آن پایگاه ها پاسخ خواهد داد
سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه دوستی ایران با کشورهای همسایه آداب و رسومی دارد و در صورت رعایت نکردن این آداب و رسوم باید انتظار پاسخ منطقی و متقابل از سوی ما داشته باشند، گفت: مخالفت با هر اقدام خصمانه را حق قانونی خود می دانیم. تمام دنیا این حق را دارند و ما به موقع از آن استفاده خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید