اقدام مجلس برای تقویت حمایت پلیس/ آغاز تدوین قانون جامع دستورات قالیباف


ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805946

علی کریمی بر لزوم حمایت از پلیس برای مقابله با عوامل ناامنی در کشور تاکید کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد با تصویب قانون جامع در اولین فرصت از نیروی انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت عمومی حمایت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی کریمی فیروجایی در گفت و گو با بالا اظهار داشت: پلیس به عنوان حافظ نظم و امنیت عمومی باید مورد حمایت همه جانبه قرار گیرد.

سخنگوی بابلی با اشاره به حوادث اخیر در برخی شهرهای ایران که منجر به شهادت عوامل پلیس شد، افزود: “

دبیر کل جامعه پرورش اندام اسلامی با اشاره به نبود قانون در حمایت از نیروی انتظامی گفت: مجلس شورای اسلامی با تصویب قانون جامع در اولین فرصت آماده حمایت از نیروی انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت عمومی است.

وی افزود: با دستور رئیس مجلس اقدامات اولیه برای تدوین قانون قاطع و جامع در این زمینه انجام شده است.

این مقام پارلمانی گفت: با حمایت مجلس پارلمانی ارتش امنیت عمومی در جامعه تقویت می شود.

نماینده مردم خانه ملت در مجلس با تاکید بر تلاش موثر پلیس برای تقویت امنیت افزود: اقتدار پلیس در جامعه به معنای اولویت دادن به امنیت آحاد جامعه است.

کریمی فیروزجایی با اشاره به مشکلات ناشی از نبود قانون حمایت از پلیس گفت: حوادث اخیر در شهرهای کشور و شهادت نیروهای جان برکف ناشی از ضعف اجرای قانون است.

وی با تقدیر از عملکرد پلیس در ارتقای نظم و امنیت عمومی افزود: بهبود این عملکرد در گرو حمایت همه جانبه نیروی انتظامی و امنیتی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید