البرز / برنامه اجرای جشنواره تئاتر استانی ایران کوچک درخشش در جشنواره های ملی منتشر شد

ساعت: 12:47
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790570

حسین شوندی با اشاره به حضور 35 گروه نمایشی در جشنواره تئاتر استان البرز گفت: آخرین مرحله حضور دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین شوندی دبیر اجرایی جشنواره تئاتر استانی البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک با اشاره به حضور 35 گروه نمایشی در دهمین دوره این جشنواره گفت: 9 گروه نمایشی شایسته آخرین مرحله هستند.

وی ادامه داد: بر اساس کمیته برنامه ریزی دهمین جشنواره تئاتر استانی البرز، این نمایش ها از سه شنبه 15 تا 18 آذرماه در تالارهای استاد فتحعلی بیگی، استاد سیروس صابر و پلاتون حیاتی مهر اداره کل اجرا می شود. فرهنگ اسلامی و رهبری استان البرز.

دبیر اجرایی جشنواره اسامی داوران این جشنواره را نام برد و افزود: هوشنگ هیوند، چترا نادری و حامد هادوی داوران بخش انتخابی بودند و نصرالله قادری، نادر برهانی مرند، هوشنگ هیهاوند به عنوان داوران بخش مسابقه معرفی شدند. جشنواره

0123dbf2 5288 4707 bb96 cee8f7b83ba5 خبر خاکستری

وی با بیان اینکه اجرای منظم تئاتر در البرز مخاطبان دائمی را به خود جذب می کند، گفت: پس از آن قطعا حمایت مالی از هنرمند صورت می گیرد و چرخه اقتصاد هنر در البرز رشد می کند.
شوندی ادامه داد: تا زمانی که گامی عملی در راستای تحقق اقتصاد هنر در البرز برداشته نشود شاهد شکوفایی این مهم در استان نخواهیم بود.
دبیر اجرایی تئاتر البرز گفت: جشنواره تئاتر فجر مهم ترین رویداد فرهنگی استان است که گروه های نمایشی در آن جمع می شوند و ثابت کرده ایم هر گروهی که از البرز به جشنواره های کشوری می رود به دلیل ظرفیت و تجربه همیشه جایگاهی دارد. ایران کوچک بالاست
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: تماشای این نمایش ها برای عموم آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید