البرز در روز عید غدیر خم میزبان 1000 جشن و 500 موکب است.


ساعت: 16:47
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883604

حجت الاسلام ولایی برحق گفت: طرح مواسات علوی البرز البرز همزمان با عید سعید غدیر خم به همراه رزمایش مواسات روزهای کرونا در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تیتریک، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز حجت الاسلام مهدی ولایی برحق امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح برنامه های عید غدیر خم در استان گفت: 15 عنوان با کمک کانون ها، شوراها طراحی شده است. ، موسسات و مساجد.

حجت الاسلام ولایی برحق به اطعام علویان و توزیع 500 هزار بسته غذایی توسط موکب ها و گروه های جهادی در البرز اشاره کرد و افزود: در قالب طرح عمران شهری غدیران هر خانه با پرچم و رنگ آمیزی می شود. محله ها تزئین خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری 1000 جشن نگین ولایت در محلات گفت: انتشار تولیدات رسانه ای خطبه های زندگی و طرح علوی مواسات همزمان با رزمایش مواسات در ایام کرونا در دستور کار قرار می گیرد.

حجت الاسلام ولایی به درستی به توزیع بسته های معیشتی در بین مستمندان اشاره و تصریح کرد: همزمان با عید غدیر خم 500 موکب در استان البرز برپا می شود و ایستگاه های صلواتی برای اطعام و پذیرایی از شهروندان ایجاد می شود.

وی با اشاره به دیدار با سادات، برگزاری 100 گردهمایی منطقه ای و 10 گردهمایی شهرستانی، گفت: 3 گردهمایی در خیابان های امامزاده حسن(ع)، رجایی شهر و امامزاده محمد(ص)، پیاده روی و مسابقه خانوادگی برگزار می شود. خطبه غدیر از دیگر برنامه های عید غدیر خم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید