الزام رسانه باید به صورت تخصصی مستند شود/ تقسیم بندی خبرنگاران در استان قزوین در راستای اصلاح ساختارهای غلط است.

وی افزود: در ماه های اخیر کارهای قابل توجهی در حوزه بهداشت و درمان و شفافیت مالی در مجموعه های مرتبط انجام شده است و تلاش کرده ایم عملکرد و رتبه بندی کارکنان را متناسب با استعداد و رشد آنها ارتقا دهیم.

مدیرکل ارشاد استان قزوین ادامه داد: در حوزه تشکل ها در استان با تشکل هایی مواجه شده ایم که در بالادستی درست عمل نکرده و اداره نمی کنند، در حالی که انجمن ها باید حلقه ارتباط مردم و دولت در استان باشند. فرهنگ و هنر

رسانه ها باید با مطالبات حرفه ای به ما کمک کنند

این مسئول گفت: اگر انجمن بخواهد رقیب بخش خصوصی باشد و نگاهی به سیاست گذاری و بالادستی نداشته باشد به نهادی کوچک و آسیب رسان تبدیل می شود.

فائزی گفت: ما سعی کردیم بر اساس عدالت عمل کنیم.

وی گفت: ما از رسانه ها می خواهیم که به ما کمک کنند تا مستند را درخواست کنیم.

مدیرکل استانداری قزوین: راه های قانونی تفکیک خبرنگاران را دنبال می کنیم و چشم انداز ما تایید صلاحیت حرفه خبرنگاری است و بدون شک اصلاح اشتباهاتی که در این سال ها رخ داده زمان بر است، اما در راه هستیم. اصلاحات.”

این مسئول با بیان اینکه این چالش باید احیا شود، گفت: یکی از کارهایی که باید انجام می داد جداسازی خبرنگاران بود که انجام نشده و هنوز به لیست خبرنگاران فعال استان که دنبال می کنیم نرسیده ایم.

انتخابات خانه مطبوعات در مرداد ماه برگزار می شود

فائزی با اشاره به آخرین وضعیت خانه مطبوعات قزوین گفت: خانه مطبوعات در مرحله اصلاح اساسنامه است و درصدد برگزاری انتخابات در مرداد ماه است و نیاز به مطبوعاتی فعال نه منزوی داریم. “.

مدیرکل ارشاد استان یادآور شد: در دوره گذشته چند صد خبرنگار از سامانه حذف شدند، در حالی که ما اصلاً اعتقادی به حذف آنها نداریم و باید خبرنگاران حرفه ای در این سامانه مستقر شوند. عضویت در خانه مطبوعات به معنای حرفه ای نبودن است.

وی گفت: از این پس با کارشناسان رسانه در سامانه (ای.رسانه) دیدار خواهیم کرد.

مدیرکل حوزه هنری استان قزوین درباره ساماندهی ارائه انجمن های هنری گفت: انجمن ها نباید وارد عرصه آموزش شوند که این امر مغایر با فعالیت بخش خصوصی است و این حوزه در بسیاری از جشنواره ها شرکت نخواهد کرد زیرا مستلزم آن است. فقط وجوه مالی عظیم این امکان نداره.

این مسئول بیان کرد: کار انجمن اسراف در کسب و کار مردم نیست بلکه وظیفه آن ارتقای حوزه هنری در استان است بنابراین انتظار مطالبات بزرگی از انجمن ها داریم.

انجمن های هنری حق ندارند با فعالیت مدارس در تضاد باشند

فائزی یادآور شد: در پایان تابستان سال جاری کلیه فرآیندهای آموزشی انجمن های مغایر با بخش خصوصی ممنوع می شود. ما در انجمن ها به بازی های کودکانه نمی پردازیم، زیرا باید کارها انجام شود.

این مسئول تاکید کرد: باید از ظرفیت واحدهای صنعتی استان برای تزریق منابع مالی در حوزه هنری استفاده کنیم، به عنوان مثال در زمینه طراحی بسته بندی محصولات کارخانه ای می توان این پروژه را به گرافیست های استان سپرد. .

مدیرکل ارشاد استان قزوین تاکید کرد: هدف ما در اداره ارشاد باید گره گشایی از کار مردم باشد و برنامه من تعیین تکلیف در کار نیست.

امسال روز خبرنگار متفاوتی خواهیم داشت

وی گفت: امسال روز خبرنگار متفاوتی خواهیم داشت به همین دلیل در نظر داریم اردوی چند روزه با محوریت برگزاری سمینارهای آموزشی در یکی از اردوهای استان برگزار کنیم.

فائزی افزود: طبق قانون اگر رسانه ملی و روزنامه های خارج از چرخه جهت یابی آگهی دریافت کنند، این رسانه را حذف می کنیم.

این کارمند با اذعان به اینکه فقر اشتغال در ارشاد بالاست، گفت: امسال بیش از 10 برابر سال گذشته وام تزریق می کنیم.

مدیرکل ارشاد استان قزوین با اشاره به مشارکت نمایندگان در انتصابات اداره کل توجیهی گفت:

نیاز به راه اندازی بازارچه خوشنویسی در استان قزوین است

وی افزود: نظارت جدی بر بیلبوردهای آرایشگاه ها داریم و اگر شئونات اسلامی در صفحه مجازی آرایشگاه رعایت نشود، قطعا تبلیغات وی پذیرفته نمی شود.

این مسئول تاکید کرد: در حوزه خوشنویسی باید ارز خرید و فروش کنیم و یکی از کمبودهای استان نبود بازار خوشنویسی است که باید فراهم کنیم.

فائزی در خصوص آخرین وضعیت شهرداری قزوین گفت: این پیش نویس مصوبه ای دارد که اداره کل راه و شهرسازی آن را نمی پذیرد و بر خلاف قانون به اداره کل جهت گیری قضایی شکایت کرده است.

مدیرکل استانداری قزوین گفت: علیرغم اینکه وزیر راه با مدیرکل استان مکاتبه کرده است، درخواست تجدیدنظر خود را پس نگرفته است و اکنون دادگاه به اداره کل دستور داده است که در مرحله اول زمین را مسترد کند تا اینکه تصمیمی برای تبدیل زمین از محل تولید به منابع مالی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید