امام جمعه به عنوان پدر معنوی جامعه نباید متمایل به جناح یا گروه خاصی باشد


ساعت: 17:53
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886342

نماینده، فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد:

نماینده، فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: امام جمعه به عنوان پدر معنوی جامعه نباید متمایل به جناح یا گروه خاصی باشد، بلکه باید نسبت به همه پدرانه رفتار کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح طوس; آیت الله سید احمد علممولهادی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در جوار حرم منور رضوی برگزار شد، به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه جمعه اشاره کرد و افزود: دیدار ائمه جمعه با رهبر انقلاب در سالگرد اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب است.در اسلام بر این باور است که تهیه و تدوین منشور امامت جمعه در کشور با هدایت خردمندانه رهبری یکی از اهداف این دیدار بود.



امام جمعه مشهد با بیان اینکه در روز پنجم مرداد ماه عملیات غرور آفرین مرصاد علیه منافقین انجام شد که در آن سه هزار نفر از منافقین کردل به شهادت رسیدند و 1500 نفر از آنها مجروح شدند، یادی کرد و گفت: آنها ادعای جنگیدن را داشتند. مردم، اما دو اقدام از جمله مزدور آنها برای صدام و آمریکا نشان داد که آنها شروع به مبارزه علیه مردم ایران کردند.

آیت الله علم‌هادی گفت: خوشبختانه درایت مردم، اقتدار رهبری و فداکاری رزمندگان هرگز اجازه نداد این عناصر فرصت‌طلب به نقشه‌های شوم خود جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید