امام زمان (عج) حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار داد


ساعت: 10:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918254

محمدی گفت: امام زمان (عج) الگوی خود را به حضرت فاطمه (س) دختر پیامبر اکرم (ص) تقدیم می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهیلا محمدی کارشناس مذهبی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: امام زمان (عج) الگوی خود را به حضرت فاطمه (س) دختر پیامبر اکرم (ص) تقدیم می کند.

وی ادامه داد: اما در این دنیای پر هیاهو که دشمن افکار و عقاید نوجوانان و جوانان را هدف قرار می دهد، دختر و پسر ما در رسانه دچار بحران هویت شده و از اصل دین که امامت است غفلت کرده اند.

محمدی افزود: دختران عزیز اگر به دنیا بگردید نمونه ای بهتر از حضرت زهرا (سلام الله علیها) پیدا نمی کنید. کلیدی که بزرگترین ادیان تاریخ آن را پیوند و پایان خوب می نامند.

این کارشناس گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) در عمر کوتاه خود الگوی زنان و مادران در نهاد خانواده و الگوی همه زنان جامعه بود که توانستند حضوری فعال و مؤثر داشته باشند. در حالی که ارزش های خود را حفظ می کنند.

وی گفت: در جنگ رسانه ای دشمن اگر ایمان شما ضعیف باشد با خواندن پیام دین خود را از دست می دهید و وارد دنیایی پر زرق و برق اما پوچ و ویران می شوید.

محمدی ادامه داد: در قرن جدید دنیا با توسعه بی نظیر خود نتوانسته به آرامش واقعی دست یابد چرا که آرامش الهی در به دست گرفتن ریسمان ولایت است.

این کارشناس تاکید کرد: مهدی فاطمه(س) در عصری غریب شده است که انتظار سختی است و بندگان امتحان بزرگ الهی را می گذرانند، امتحانی که با اندک غفلت از نیروهای پیاده دشمن می شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امام زمان (عج) به واسطه روایات از رگ گردن به ما نزدیکتر است، پس باید امام را در زندگی واقعی قرار دهیم تا مبادا ایمان خود را به گرداب فضای مجازی ولنگر از دست دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید