امروز آنها برای آزادی به نام آزادی انسان می جنگند / باندبازی باعث فقر و بدبختی می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیرکل بنیاد استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز گفت.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی با بیان اینکه اجرای این برنامه معنوی به بقاع متبرکه مانند امامزاده شاه فرج الله در تجلیل از این امامزاده است، گفت: امروز از ظرفیت امام زادگان برای آزادی زندانیان استفاده می شود.

این مراسم با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در آستان مقدس امام زاده شاه فرج الله یاسوج برگزار شد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: دلها در دست خداوند متعال است و در هر خدمت و لبخندی عشق های زودگذر آفریده می شود اما عشق حاصل ایمان است.

وی با بیان اینکه قلب ها ایمان را می سازد، گفت: تا انسان دلی برای احترام به موقعیتی نداشته باشد، این حالت حالت عبادت نیست، حالت قسم و احترام است، دل ها بر احساسات و شادی ها مسلط می شود.

وی گفت: ایران به ساختن زیارتگاه افتخار می کند. رو به علی (ع) کرد و فرمود: قبر تو قبر بهشت ​​است. این قبر انسان را به بهشت ​​می برد و پیامبر فرمود: هر که من و اولادم را زیارت کند من او را زیارت می کنم.

وی هدف از ساختن ضریح را ایمان، توحید، مبارزه و جنگ با کفر دانست و گفت: اگر عده ای عبادت می کردند و دست پادشاهان را می بوسیدند، دست حرم های شرکت را می بوسیدند، اما وقتی کسی جلال و جلال را گرامی می داشت و می بوسید. سخاوت حضرت علی (ع)، توحید محترم.

وی افزود: شیعیان با توسل به قبور ائمه برای رسیدن به خدا تلاش می کنند و گناه و فساد از او دور می شود و کسانی که در معرض آثار قرار می گیرند باید به فکر نطفه خود باشند چرا که فقط نطفه های پاک به عبادت بقاع متبرکه می پردازند. .

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اولین فردی که بقاع دختر سیدالشهدا را بر سر مزار همسرش ساخت، گفت: بودند.

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه فرزندان امام حسن (ع) با نام ادریسیان شمال آفریقا را مسلمان کرده اند، گفت: تسلط و گسترش اسلام آنها از طریق شمشیر نبود، بلکه از طریق گسترش علم بود، بلکه آنها بودند. از شمشیرهای خود علیه دشمنان استفاده کردند.»

وی افزود: دشمنان با ائمه دین می جنگند زیرا در گذشته این ائمه بنی امیه و بنی عباس را جمع می کردند. از سوی دیگر، ائمه در دوران جنگ، در دوران کسب علم و دانش نسبت به عالم دین و علم، سرباز بودند.»

وی با بیان اینکه ایستادن در مقابل ائمه به معنای حضور در مقابل مردم عادی نیست، بلکه این افراد فرزندان امامان معصوم هستند، گفت: امامان از شخصیت های دینی و مرکز علم و دانش هستند و گاهی آنقدر برجسته هستند که عصمت. از این شخصیت ها و امامان، عباس بن علی (ع) است و شهدای زیادی بر مقام او غبطه می خورند.

وی افزود: اگر فرزندان ما نسبت به ائمه بی توجهی می کنند به این دلیل است که آنها را با کسانی که تصور می شود شخصیت آنها را افزایش می دهند مقایسه می کنیم اما این قیاس باعث کاهش شخصیت آنها می شود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: در بین ائمه زاده از نوادگان امام حسن (ع) شخصیت های خاصی وجود دارد. از چنین افرادی که دارای شخصیت های برجسته ای بودند دیدن می کرد که احادیث کلیدی به آنها داده می شد.

آیت الله ملک حسینی گفت: اگر ائمه اطهار گرامی داشته شوند و روز عزت ملی برای آنها برگزار شود، نشان از شایستگی و ارزش ماست که خداوند متعال نام و یاد آنها را حلال می کند.

وی با بیان اینکه زیارتگاه ها محل عبادت و قداست انسان ها، پناهگاه و پناهگاه انسان ها هستند، گفت: حضور در حرم ها نشان دهنده این است که این امامزاده ها در دل مردم جای دارند.

آیت الله حسینی با بیان اینکه آرامش روانی با زیارت عتبات عالیات ایجاد می شود، گفت: نظام شیعه متعهد به ترویج نام و یاد بزرگان است، اما هر زمان که گروه بازی و دوستی وجود دارد باید منتظر فقر باشیم. بدبختی. “بگذارید ما باشیم.

آیت الله ملک حسینی همچنین تاکید کرد: در گذشته درگیری ها به امامزاده ختم می شد. در عربستان وقتی می خواستند درگیری را تمام کنند، با این امامزاده ها پیمان بستند. بقاع متبرکه به دلیل حاشیه نشینی و تخریب جایگاه و منزلت آنهاست.

وی افزود: اگر شهدای سلیمانی خدا رحمتشان کند از حرم های مطهر دفاع می کردند از ایمان و توحید دفاع می کردند.

آیت الله ملک حسینی به نظام شیطانی و طرح آن در قالب دین برای تخریب ارزش های دینی اشاره کرد و گفت: امروز به نام آزادی انسان به جنگ آزادی می روند. آنها به نام حقوق بشر به جنگ حقوق بشر می روند و در قالب مفاهیم ارزشمند به جنگ ارزش ها می توان دید.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت: ائمه جماعات و مساجد باید در بعد فرهنگی خود فعال باشند و هیئت امنا نیز فرهنگ را بشناسند و بسیاری از هیئت های امناء سال ها تلاش کرده اند و با همت، اصول و فرهنگ خود در کنار هم تلاش کرده اند. فرا گرفتن.

وی در پایان خطاب به مدیرکل بنیاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای نصیرالاسلام باید بقاع متبرکه و مساجد را پیدا کند و اصلاحات فرهنگی را بشناسد و انجام دهد تا توسعه فرهنگی صورت گیرد. “

عکس های تکمیلی در زیر آمده است:

4217ee7b b65a 45f1 8136 66cb83435c9b خبر خاکستری

bc92dbd9 150f 46de 96dc 0ed46541fce7 خبر خاکستری

f6b91a1d db64 41f2 8474 f62fbfb5aba9 خبر خاکستری

fce1323c b49e 435c b809 9a4d1364485f خبر خاکستری

8c168c96 ed24 4bfb b1fd 3e7a1af0daeb خبر خاکستری

354d1f44 c4d4 4bc7 9630 4ee75b50f0bc خبر خاکستری

44ab4d86 154a 4dde 90b9 94fdeb734230 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید