امضای تفاهم نامه بین فدراسیون اسکواش و بسیج سازندگی و سازمان بسیج ورزشکاران

ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795114

اولین تفاهم نامه فدراسیون اسکواش با سازمان بسیج سازندگی و سازمان بسیج ورزشکاران منعقد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فدراسیون اسکواش برای اجرای برنامه های مشترک با سازمان بسیج سازندگی و سازمان بسیج ورزشکاران تفاهم نامه ای با کمیته ملی المپیک منعقد کرده است.

مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: هدف فدراسیون این است که با بزرگترین نهاد مردمی در راستای گسترش اخلاق و فرهنگ اسلامی در راستای تحقق تعهدات هواداران انقلاب اسلامی گام برداریم. فدراسیون ورزشی.»

وی افزود: رهبری ما میدانی و عملیاتی است و فقط در موضوع تفاهم نامه ها نگاه تشریفاتی وجود ندارد چرا که مردم از ما مسئولان انتظار خدمت صادقانه دارند. اگر به مشکلات به صورت استراتژیک نگاه کنیم، بیشترین بهره را از هم افزایی ایجاد شده در این نوع توافق خواهیم برد.

سردار میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با تسلیت به فاطمیون گفت: از این توافق که برای اولین بار در فدراسیون اسکواش انجام می شود خوشحالم.

وی ادامه داد: این فدراسیون به کار جزیره ای و سلیقه ای نمی پردازد بلکه در توسعه و گسترش این ورزش افراد مستعدی را در سراسر کشور پیدا می کند.

وی همچنین پیشنهاد کرد نمایندگان سه حزب موضوع تفاهم نامه را معرفی کنند تا گزارش اقدامات مشترک خود را به صورت فصلی ارائه کنند.

الله بدشچی جانشین رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تسلیت سالگرد درگذشت بی بی دو علم س، دشمن همچنان در حال تلاش برای ضربه زدن به طیف جوان این کشور است و یکی از بهترین راه ها برای توقف است. ورزش مخصوصاً در نیازمندترین نقاط ایران است. اسکواش با محبت های فرهنگی و اخلاقی می تواند راهی برای ترویج این ورزش ها زیر نظر فدراسیون در بین مردم و محرومان باشد و در اجرای این تفاهم نامه ها می توان استعدادهای ناب را در بین این افراد انتخاب کرد و با ایجاد گامی در جهت محرومیت زدایی زیرساخت ارزان .و استخراج تجهیزات با عصاره بالا و تولید بومی برای مبتدیان در دورافتاده ترین مناطق ایران. شخصیت انسانی برای ما ضروری است که نقطه قوت این فدراسیون است.

در پایان این نشست و امضای متن تفاهم نامه بین علی غنی رئیس فدراسیون به عنوان نماینده تام الاختیار اسکواش در بسیج ارائه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید