امضای تفاهم نامه همکاری بین وزارت دفاع و بنیاد ملی نخبگان


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836971

با حضور امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دکتر سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان تفاهم نامه همکاری امضا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با حضور سردار سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سورنا ستاری معاون علمی و رئیس بنیاد ملی نخبگان تفاهم نامه همکاری امضا شد.

یکی از اهداف این تفاهم نامه استفاده از توانمندی های مستعدان و نخبگان در حوزه صنایع دفاعی و استفاده متقابل از ظرفیت وزارت دفاع در جهت حداکثر تاثیرگذاری بر نخبگان در حوزه بهینه است. استفاده از فناوری های مدرن

در این راستا، همکاری وزارت دفاع برای حمایت از تحقیقات پروفسور جاران جوان در راستای حل مشکلات علمی و مطالعه فناوری های نوظهور، ایجاد شرایط مناسب برای فارغ التحصیلان ارشد در رشته های مورد نیاز وزارت دفاع و استفاده از ظرفیت ها بنیادهای نخبگان استانی برای رفع نیازهای پژوهشی برجسته شده است.

همچنین حمایت وزارت دفاع برای تسهیل همکاری بین بنیاد ملی نخبگان و نهادهای تابعه، حمایت از مخترعان با اختراعات منتخب بنیاد ملی نخبگان، همکاری در تشکیل گروه های دانشجویی مشکل محور و برگزاری رویدادهای دانشجویی رقابتی از دیگر تعهدات این نهاد بود. هر دو سازمان در اجرای این تفاهم نامه.

این یادداشت تفاهم برای مدت دو سال منعقد شده است و مفاد آن می تواند با موافقت طرفین تمدید و تجدید نظر شود (با اصلاح یا اصلاح).


انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید