امکان قطع موقت گاز در مناطق 16 و 19 تهران

ساعت: 22:45
منتشر شده در: 1400/08/02
کد خبر: 1778679

شرکت گاز تهران از تعلیق گاز به دلیل تعمیرات در مناطق 16 و 19 شهرداری برای فردا دوشنبه 3 آبان از ساعت 7 صبح به مدت تقریبی 48 ساعت خبر داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شرکت گاز استان تهران اطلاعیه ای مبنی بر قطع گاز ناشی از تعمیرات در مناطق 16 و 19 شهرداری پایتخت از ساعت 7 صبح روز دوشنبه 3 آبان ماه به مدت تقریبی 48 ساعت صادر کرد.

بر اساس این اطلاعیه ، عملیات تعمیر گاز در محدوده میدان لطیفی ، صمدی – لطیفی – میثاق – میعاد – بنفشه – وصال – باچمن یار و کوچه های منشعب در منطقه 19 شهرداری و هداشرفی – نیکنام – بدلی گیوی – احدی -خیابان های اکبر مشهدی-بابایی-عراق-تولایی-تاجیک-شریعتی-یحچی آباد-بشارت-گودرزی-مبارک آبادی-مذهب شناس-فلاح-فرشیان-طباطبایی و کوچه های شاخه ای در منطقه 16 شهرداری تهران انجام می شود.

شرکت گاز از ساکنان این محله ها خواست اقدامات و اطلاعیه های لازم را انجام دهند. پس از پایان عملیات ، اقدامات لازم برای اتصال مجدد گاز به مشترکین انجام می شود. علاوه بر این ، اگر مصرف گاز مدیریت شود و مشترکان در طول عملیات صرفه جویی کنند ، احتمال قطع گاز کاهش می یابد.

در زیر این پیام است ؛ جهت رعایت کامل موارد ایمنی گاز حضور مشترکین الزامی است و در صورت نیاز مشترکین محترم محدوده تعیین شده می توانند با شماره تلفن 194 مراکز گازرسانی شرکت گاز تهران تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید