امیدوارم به معضل دیرینه اقتصادی کشور پایان دهم/ زمانی که سخنان رهبری چالش بزرگی را حل کند


ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808599

مبارزه همه جانبه با قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان کلید خورد.

مبارزه همه جانبه با قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان کلید پایان بحران طولانی مدت اقتصادی کشور بود، موضوع مهمی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و یکی از مهمترین مطالبات ایشان بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ قاچاق سوخت یکی از معضلات بزرگ و حکایت های غم انگیز استان پهناور سیستان و بلوچستان است، معضلی جدی که چالش های بسیاری را به همراه داشته که موجب افزایش تصادفات جاده ای و غم از دست دادن عزیزان بسیاری از خانواده ها در این حوادث شده است. یکی از تلخ ترین این مشکلات

اما قاچاق سوخت در کنار این چالش ها، یکی از عواملی است که با از دست دادن سرمایه های ملی، ضربه سختی به اقتصاد کشور وارد کرده و آسیب های جدی به جامعه وارد می کند.

اما موضوع مبارزه با قاچاق کالا به قدری جدی و مهم است که همواره یکی از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب بوده و ایشان در بیانات خود بر آن تاکید دارند. که می تواند امیدی برای پایان دادن به مشکل سوخت باشد.

کشف 5 هزار لیتر سوخت قاچاق در زاهدان

محمد محبی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: از سوی دیگر قاچاق سوخت در این استان کلید خورد.

وی قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی را از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: با اجرای این طرح جدید، مبارزه با این معضل بزرگ به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام مسئول گفت: در این ارتباط روز گذشته چندین محل دفن زباله زیرزمینی و زمینی، مخازن قاچاق و ذخیره سوخت، مشک سوخت و در مجموع حدود پنج هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع و ادوات و ادوات قاچاق در زاهدان کشف شد. . “

a81f8a33 7419 4e82 ae92 b5a6f194ab11 خبر خاکستری




راه اندازی مبارزه همه جانبه با قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان


یاسر سواد کوهی، مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز در این خصوص گفت: طرح مبارزه با قاچاق سوخت از سیستان و بلوچستان حیاتی است. خورده ها و تمامی مناطق جغرافیایی مستعد قاچاق سوخت توسط کارآگاهان و ماموران استانی رصد شد.


وی ادامه داد: شناسایی محل های اصلی انبارهای زیرزمینی قاچاق، مسیرهای تعبیه شده غیررسمی و مخفی قاچاق سوخت، خودروهای حامل سوخت قاچاق و شبکه های اصلی قاچاق سوخت انجام و برای برخورد با این محل ها سرکوب انجام شده است. . و مردم در حال برنامه ریزی هستند.


به گفته سوادکوهی برای تخریب انبارهای بزرگ زیرزمینی سوخت قاچاق از خودروهای سنگین اعم از بولدوزر و لودر استفاده شد و جاده های منتهی به این انبارها که مجهز به لوله کشی بودند ضربه خورد و خطر تجمع و گسترش آن کاهش یافت.سوخت افزایش یافت. به شدت


مدیرکل هماهنگی مقابله و نظارت بر جریانات مالی ستاد قاچاق کالا از استفاده از ظرفیت تبصره 4 ماده 13 خبر داد. 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به تقویت اقدامات مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: با مساعدت نیروی انتظامی و امنیتی استان نقاط آلوده شناسایی و متضرر شد و به مراجع ذیصلاح ارائه می شود.


وی افزود: غافلگیری قاچاقچیان سوخت در این حوزه و استفاده حداکثری از ظرفیت دستگاه های اطلاعاتی استان نقطه عطفی در موفقیت های به دست آمده در مبارزه با قاچاق سوخت در استان محسوب می شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید