امیدوارم جعبه حافظه اجازه بازی را بدهد


ساعت: 19:56
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811868

سرمربیان تیم های فوتبال فجر و پیکان در نشست خبری پیش از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار این خودروساز مقابل فجر سپاسی شیراز گفت: هفته گذشته با وجود اینکه مستحق برد بودیم نتوانستیم سه امتیاز بازی خانگی را بگیریم. فجر سپاسی هم در خانه حریف سرسختی و تیمی منسجم است و فکر می کنم فردا روز بسیار سختی خواهیم داشت. امیدوارم میدان حافظه به دو تیم خوب فوتبال اجازه بازی بدهد. در تحلیلی که داشتیم دیدیم که تیم فجر هم فوتبال هدفمند بازی می کند. امیدوارم روز خوبی برای بازیکنان ما باشد و کمترین اشتباه را مرتکب شویم.
وی ادامه داد: در چند روز اخیر آسیب دیدگی مچ پا داشتیم که ممکن است در بازی فردا غایب باشد اما با همه این شرایط امیدواریم روز خوبی را پشت سر بگذاریم و در نهایت ببینیم نتیجه چه می شود.

اداره پلیس: در شرایط عادلانه، این رتبه ما نبود

علی عسگر کلانتری در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فجر سپاسی شیراز و پیکان گفت: بازی با پیکان می تواند بازی سختی برای هر دو تیم باشد. تیم پیکان نتایج خوبی دارد و جایگاهش در جدول خوب است. سعی می کنیم مانند بازی های قبلی یک بازی پر جنب و جوش مانند بازی با صنعت نفت انجام دهیم. خدای نکرده نتایج قبلی را جبران می کنیم، موقعیت های زیادی خلق می کنیم و گل می زنیم و سه امتیاز خانگی می گیریم تا هواداران را خوشحال کنیم.
وی ادامه داد: تاکنون صحبتی در مورد داوری نداشته ام اما انتظار دارم در این شرایط حساسی که همه تیم ها دارند عدالت رعایت شود. اگر عدالت رعایت می شد وضعیت ما در جدول بهتر بود. درخواست من این است که داوران خوب قضاوت کنند. وقتی بازی با استقلال را تماشا می کنیم و خطای وحشتناکی که در محوطه جریمه ما روی بازیکن ما انجام شد و آنها به راحتی از این صحنه عبور کردند اما یک دست کوچک در منطقه 18 قدم خود به حریف برخورد کرد، آنها سریع اشتباه می کنند، وضعیت. کمی سخت می شود در بازی با استقلال دروازه بان سه چهار توپ از دروازه بیرون آوردیم و اعتراف می کنیم اما باز هم اگر انصاف بود به ما ضربه نمی زدند.
سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی در پاسخ به این سوال که پیکان نسبت به نیم فصل اول چقدر تغییر کرده است، گفت: بازی های این تیم را دیده ایم و بهتر است از فنی پیکان صحبت نکنیم. امتیازات در حال حاضر.” کمی متفاوت از قبل، اما نه زیاد. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا یک بازی پر جنب و جوش انجام دهیم.
کلانتری درباره محرومان و مصدومان تیمش در بازی فردا تصریح کرد: بازیکن محروم ما فرزان دانا است. دو بازیکن مصدوم هم داریم به نام های سیروان گوربانی و محمد زینلی که مقابل پیکان بازی نمی کنند.
وی با اشاره به اینکه فجر سپاسی طراوت چند بازی قبلی را نداشته است خاطرنشان کرد: بازی با صنعت نفت را دیده اید؟ در بازی با استقلال که این تیم در لیگ برتر به میدان رفت و اشتباهی که در صحنه گل استقلال رخ داد، اگر بازیکن ما توپ را پرتاب کند ممکن است نباختیم یا در دقیقه 93 این توپ را به ثمر برسانیم. ، بازی معادل آن خواهد بود. سعی می کنیم نمایش خود را مقابل صنعت نفت آبادان تکرار کنیم و بازی روانتر و جذاب تری را به نمایش بگذاریم. در تمرینات قبلی هم روی فاصله خطوط تیممان کار کردیم تا خدای ناکرده در مسابقات بعدی فاصله بین خطوطمان را کم کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید