امیدواریم موزه در «هفته کارگر 1401» درهای خود را باز کند.


ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813964

سیدابراهیم رئیسی در پاسخ به نامه محمد شریعتمداری به محمد محبر با جایگزینی سه وزیر و اعضای هیات امنای موزه ملی کار موافقت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی حسینی، رئیس موزه ملی کار به محمد محبر، معاون اول رئیس جمهور گفت که بر اساس درخواست محمد شریعتمداری وزیر اسبق کار، کار و رفاه اجتماعی، سه نفر از اعضای هیئت امنای موزه ملی کار را جایگزین کند. : در همین راستا رئیس جمهور در پاسخ به درخواست شریعتمداری برای جایگزینی علی عسگر مونسان و سید عباس صالحی و شخص محمد شریعتمداری وزرای سابق دولت دوازدهم; با جایگزینی وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی و فرهنگ اسلامی و دستورالعمل هیأت امنای موزه ملی کار موافقت می شود.

حسینی ابراز امیدواری کرد که جلسه هیات امنای موزه ملی کار با حضور این وزرا هر چه سریعتر به منظور اطلاع رسانی اقدامات انجام شده و بررسی مسائل و مشکلات موزه و بررسی مسائل و مشکلات موزه ملی کار برگزار شود. ممکن است تغییراتی در نحوه اتخاذ تصمیمات لازم ایجاد کنید.

مدیر موزه ملی کار درباره اقدامات انجام شده در این موزه گفت: موزه ملی کار برای اولین بار در کشور برای حفظ دستاوردها و میراث کشور در عرصه کار و تولید، اشاعه فرهنگ کار، آشنایی با کارگران مختلف اماکن مردم به ویژه نسل جوان.»، نمایش روند توسعه ابزار و تجهیزات کار و همچنین جمع آوری و نگهداری مدارک مربوط به کار و تولید، ثبت شده و مجوز لازم را دریافت کرده است. از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی.

وی افزود: شهرداری تهران برای راه اندازی موزه ملی کار در اوایل سال جاری، مکان مناسبی را در منطقه 7 با ساختمانی حدود 800 متر مربع در اختیار هیات امنای موزه قرار داد. از آنجایی که بنا باید بازسازی و آماده سازی می شد، با مساعدت و مساعدت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمک محدود چند شرکت به این وزارتخانه مانند شستا، بخشی از بازسازی پس از بازسازی اولیه انجام شد. بازسازی و خرید ابزار، عکس ها و اسناد نشان دهنده نحوه انجام کار در برخی از مشاغل.

حسینی افزود: در حال حاضر موزه ملی کار در حال رفع برخی ایرادات نصب و طراحی و چیدمان اشیا، عکس ها و اسناد است. امیدواریم با تهیه و نصب ویترین های لازم بتوانیم هر چه زودتر موزه ملی کار را بازگشایی کنیم.» برای بازدید عموم آماده شوید.

رئیس موزه کار در پایان افزود: امیدواریم با این تغییرات و حمایت دولت، شهرداری ها و شرکت ها و حامیان موزه شاهد پیشرفت کار آن باشیم و موفق به افتتاح موزه ملی شویم. کار یدی. موزه هفته آینده هفته آینده.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید