امید به غرب مانع توسعه مثبت دولت روحانی است/ خودکفایی در همه عرصه ها با رویکردی مبتنی بر توان داخلی رئیس جمهور


ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815668

کاسم گرگی گفت: در دولت قبل به دلیل امید به غرب، توسعه صنعت نفت متوقف شد، اما به یکباره با تکیه بر توان داخلی و حفظ دیپلماسی بین المللی در دولت اصلی، امروز شاهد خودکفایی کشور هستیم. در همه زمینه ها».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاسم گرگی کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: وضعیت نابسامان و تلاطم صنعت نفت کشور در هشت سال دولت تدبیر و امید بوده و هیچکس از عملکرد روحانی حمایت نمی کند.
وی ادامه داد: برخی غربی های بومی می گویند تحولات مثبتی که در ماه های اخیر به دلیل زیرساخت های نفتی دولت رخ داده است، غیرواقعی است و درصدد رفع مشکل برای جبران کمبود کار هستند.
این کارشناس افزود: اگر تحولاتی در صنعت نفت رخ داده است باید در دوران خدمت محقق می شد نه اینکه تلاش دولت سیزدهم برای توجیه کم کاری زیر سوال برود.
گرگی با بیان اینکه دولت قبل متمایل به غرب بود و این را در عمل دیدیم، گفت: روحانی همه مشکلات داخلی کشور را به مذاکره و تحریم ربط داده است اما امروز نور امید را در دل و ذهن مردم به دولت می بینیم. و مسئولان
وی افزود: در دولت قبل به امید غرب، پیشرفت صنعت نفت متوقف شد، اما ناگهان با تکیه بر توان داخلی و حفظ دیپلماسی بین المللی در دولت اصلی، امروز شاهد خودکفایی کشور در همه مناطق.”
وی گفت: زمستان سال گذشته با کمبود نفت، کالاهای اساسی، واکسن و … مواجه بودیم اما اکنون بازار از ثبات نسبی برخوردار است و مردم در آرامش و امنیت خرید می کنند.
گرگی در پایان خاطرنشان کرد: سال هاست که مقام معظم رهبری رمز استقلال کشور را در همه عرصه ها خودکفایی و اتکا به اقتدار داخلی اعلام کرده اند. صنعت نفت بهترین روزهای خود را در 10 سال اخیر تجربه می کند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید