خودکفایی در همه عرصه ها مهمترین هدف گام دوم انقلاب است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دوره تربیت معلم با بیان اینکه دومین گام در انقلاب بسیج اساتید دانشکده فنی و حرفه ای امیرکبیر اراک بود، گفت: انقلاب اسلامی فرصت ارزشمندی را در اختیار اساتید قرار داد. یک مجلس ترحیم و امروز همه باید از این فرصت استفاده کنند.

حتی نجف آبادی گفت: کارنامه چهل سال اول انقلاب اسلامی قابل دفاع و درخشان است و تلاش های زیادی در زمینه های مختلف انجام شده است.

وی ادامه داد: رسیدن به استقلال و خودکفایی در همه عرصه ها مهم ترین هدف در گام دوم انقلاب است و تربیت نیرو در تراز انقلاب اسلامی یکی دیگر از اهداف مهم است تا بتوانند چرخ کشور را به سرعت به حرکت درآورند.

امام جمعه اراک افزود: به برکت روحیه جهادی و انقلابی 42 سال اخیر در عرصه دفاعی و امنیتی، حرفی برای گفتن داریم که در رزمایش عظیم و مقتدر پیامبر اکرم (ص) 17 قطعه دفاع اقتدار کشور نشان داده شد و زلزله لرزه بر اندام دشمنان انداخت و دوستان و دوستداران انقلاب اسلامی را امیدوار کرد.

سخنگوی مقام معظم رهبری گفت: ایران اسلامی با تلاش شبانه روزی و تکیه بر دانش و تحقیقات پزشکی و ایران قبل از انقلاب که در اوج اعتیاد پزشکی بود پیشرفت چشمگیری داشته است. ، اکنون در بسیاری از رشته های پزشکی در رتبه اول قرار دارد.

حتی نجف آبادی با اشاره به اینکه نباید کارنامه 42 سال گذشته را زیر سوال برد، گفت: امروز گردن نهادن و رو به جلو شدن نیازمند روحیه انقلابی، جهادی و استفاده از تجربه است و توانمندسازی جامعه در همه بخش ها در اولویت است. بیایید گامی هدفمند در این زمینه برداریم.

وی گفت: ایمان به مکتب اسلام ناب محمدی و وجود ارزش های اسلامی در ایران اسلامی ما را بر آن داشته تا قله های رفیع ترقی و کمال را به زور صعود کنیم، لذا نیازمند تقویت روز ارزش های اسلامی هستیم. در روز در جامعه اسلامی».

امام جمعه اراک گفت: اعتقاد به ظهور امام زمان (عج) عقلانی ترین و حکیمانه ترین سؤال امروز بشر است و از این رو جوامع اسلامی باید برای تحقق ظهور گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ایران اسلامی علیرغم توطئه های داخلی و خارجی در 42 سال گذشته پیشرفت های زیادی داشته و امروز در اوج اقتدار و سربلندی قرار داریم.

حتی نجف آبادی گفت: زمان شناسی، مسئولیت پذیری، دشمن شناسی، خنثی سازی توطئه های دشمن با برنامه ریزی دقیق و خردمندانه، برنامه ریزی بلندمدت و کوتاه مدت برای پیشرفت، تربیت نیرو در سطح اسلامی و انقلاب اسلامی از اولویت هایی است که همه باید به آن بازی کنند. یک نقش.

امام جمعه اراک گفت: بکارگیری عزم و اراده فولاد برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی یک ضرورت است و باید به این موضوع نگاه کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم به عنوان سند چشم انداز چهل سال دوم انقلاب اسلامی در همه بخش ها و عرصه ها موثر است و همه ما باید علاوه بر تبیین این بیانیه کمک کنیم تا اجزای آن به خوبی کار کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید