امیرعبدالیان: در مذاکرات وین، سند 30 خرداد را کنار گذاشتیم و به یک سند جدید و مشترک رسیدیم.

امیرعبدالیان: در مذاکرات وین، سند 30 خرداد را کنار گذاشتیم و به یک سند جدید و مشترک رسیدیم.

روز جدید وزیر امور خارجه گفت که امروز یک سند مشترک و قابل قبول بر سر میز مذاکره داریم که آن را اسناد از 1 و 15 دسامبر می نامیم. هم در موضوع هسته ای و هم در مورد تحریم ها، سند 30 خرداد را رها کردیم و به یک سند جدید و مشترک رسیدیم.

وی گفت: در مذاکرات وین، سند ژوئن 2020 را کنار گذاشتیم و به یک سند جدید و مشترک رسیدیم.

حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: دور جدیدی از مذاکرات امروز در وین آغاز می شود، از جمله موضوعاتی که در دستور کار ما قرار دارد، بحث تضمین و راستی آزمایی است، امروز یک سند مشترک و قابل قبول در میز مذاکره داریم که مستندسازی می کند. آنها. . ” 1 دسامبر و 15 دسامبر را خواندیم. هم در موضوع هسته ای و هم در مورد تحریم ها، سند 30 خرداد را رها کردیم و به یک سند جدید و مشترک رسیدیم. مذاکرات ما بر سر این سند مشترک از امروز آغاز می شود. از جمله موضوعاتی که در مذاکرات فعلی ما در دستور کار است، بحث تصمیم گیری و راستی آزمایی است.

وی گفت: در این سخنان و سؤالات باید به جایی برسیم که نفت ایران به راحتی و بدون محدودیت فروخته شود و پول نفت به صورت ارزی به حساب بانکی ایران واریز شود و همه منافع اقتصادی را پیش بینی کرده ایم. در برجام «می توانیم استفاده کنیم.

وی در مورد زمان مذاکرات ایران و عربستان نیز گفت: نه، اما در حال حل و فصل هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید