انتشار کلیپ وجود حشرات در آرد شایعه و شیطنت در فضای مجازی است


ساعت: 13:00
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892306

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با تکذیب وجود هرگونه حشره در آرد توزیع شده به نانوایی ها گفت: کلیپ منتشر شده مبنی بر وجود حشرات در آرد زنجان شایعه و شیطنت در فضای مجازی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ولی الله زمانی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه 71 نانوایی در استان زنجان در دو شیفت مشغول به کار هستند، گفت: مشکلی برای تولید نان در استان وجود ندارد.

وی نظارت و بازرسی را وظیفه سازمان جهاد کشاورزی عنوان کرد و افزود: هر نانوایی که گفته می شود خودسرانه تعطیل می شود و نان نمی پزد باید با ذکر آدرس دقیق اعلام شود تا مشخص شود دلیل آن چیست. تعطیل است و قطعا با متخلفان برخورد خواهد شد. امکان دارد ولی باید توجه داشت که هیچ نانوایی حق تعطیلی خودسرانه نانوایی را ندارد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه از روز گذشته کلیپی در اینترنت منتشر شده است مبنی بر اینکه آرد دارای حشره است، گفت: این کلیپ یک شیطنت رسانه ای است بنابراین وجود هرگونه حشره در آرد را تکذیب می کنم.

وی با بیان اینکه بارها از صفحه ای که چنین کلیپی را منتشر کرده است، خواسته ایم که مشخص شود این آرد دقیقاً از کجاست، اما وی از این کار خودداری کرد و گفت: برخی با شیطنت رسانه ای در صدد تخریب اقدامات انجام شده هستند.

وی یکبار با بیان اینکه این کلیپ نام، نشان و هویت ندارد و اصلا مشخص نیست کدام استان، کدام واحد، کدام کارخانه تولیدی است، ادامه داد: با وجود پیگیری های فراوان برای رسیدن به این مسائل، تاکنون این موضوع محقق نشده است. در نتیجه ما آن را ردیابی می کنیم، سعی می کنیم بفهمیم این مشکل از کجا می آید و همه اینها برای ایجاد ذهنیت تردید در عملکرد سازمان است.

وی با اشاره به اینکه امکان ندارد آرد در خط تولید مشکل داشته باشد و آرد حشره داشته باشد، تاکید کرد: بستگی به نحوه نگهداری آرد دارد اما با توجه به فصل گرما ممکن است مشکلات جزئی ایجاد شود. در یک واحد اتفاق می افتد، اما باز هم تاکید می کند که امکان ندارد چنین مشکلی در استان زنجان ایجاد شده باشد و این مشکل واقعا غیرممکن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید