انتظارات جامعه بازنشستگان از مجلس چیست؟

انتظارات جامعه بازنشستگان از مجلس چیست؟

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس گفت: لایحه برنامه هفتم توسعه باید موجب تحقق عدالت اجتماعی و رضایتمندی مردم به ویژه حقوق بگیران شود.

باقرزاده رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در دیدار با مسئولان تشکل های مستمری بگیران تامین اجتماعی و مدیران تعاون و کار شهرستان های بابلسر و فریدونکنار گفت: در جلسات مربوط به لایحه برنامه هفتم توسعه تاکید کردم که لایحه باید نشاط اجتماعی و اقتصادی را برای جامعه به ارمغان بیاورد و اجرا شود. انصافا این لایحه نباید از جیب مردم کم شود.

وی گفت: برای پیشرفت و توسعه باید آرامش و پویایی در جامعه ایجاد شود و دولت و مجلس وظیفه دارند معیشت و اقتصاد جامعه را بهبود بخشند.

عضوکمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه کارگران و مستمری بگیران را محترم، اصیل و سازنده توصیف کرد و گفت: مسئولان نظام در هر سمت و سمتی باید در جهت ارتقای سطح معیشت اقشار کارگری اعم از کارگران و مستمری بگیران تلاش کنند. .

در این دیدار که به مناسبت عید غدیر خم برگزار شد، نصرالله دریابیگی (دبیر اجرایی خانه کارگر و رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران) ضمن قدردانی از زحمات جناب آقای باقرزاده و ابراز نگرانی جامعه کارگری و بازنشستگان برای برخی از بندهای این لایحه، گفتند: رفاه بهتر مردم و رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر از جمله کارگران وارد مجلس شد که انتظار داریم به وعده های خود عمل کنند.

دیابگی لایحه هفتم توسعه را چراغ راه 5 سال آینده کشور عنوان کرد و گفت: انتظار داریم دولت محترم و مجلس محترم به کارگران و مستمری بگیران توجه کرده و مشکلات آنها را حل کنند. تامین اجتماعی مستقل و مقتدر و عدم دخالت دیگران در امور این سازمان حق مسلم کارگران و مستمری بگیران است. ما 8 سال در دو سنگر تولید و دفاع از میهن کار کرده ایم و بیش از 30 سال است که در برابر تحریم ها و شیطنت های دشمنان و بدخواهان ایستادگی کرده ایم و اکنون باید به معیشت خود رسیدگی کنیم!

وی افزود: حقوق کارگران و مستمری بگیران با تورم و هزینه ها مطابقت ندارد و هیچ مرجعی به مطالبات آنها توجهی نمی کند.

دریابیگی تصریح کرد: انتظار داریم دولت و مجلس صدای ده ها میلیون کارگر و مستمری بگیر را بشنوند و به کمک آنها بشتابند.

دیدگاهتان را بنویسید