انتقاد از این استقلال از اسکوچیچ

انتقاد از این استقلال از اسکوچیچ

رسول خطیبی در گفتگو با خبرنگاران درباره آخرین شرایط تیم ملی صحبت های خود را درباره نتیجه و شکست دو بر صفر مقابل کره جنوبی آغاز کرد: با باختی که در این دیدار آوردیم انتقادات زیادی به ملی پوشان وارد شد. تیم، که طبیعی است. فوتبال ایران در شرایطی است که نمی توان مردم را شکست داد و زمانی که نتایج بدی در سطح ملی به دست می آید همیشه انتقادات زیادی وجود دارد. در مورد آقای کیروس و آقای ویلموتس همینطور بود و در هر دوره ای که تیم ملی شکست خورده بود، انتقادات زیادی وجود داشت و ربطی به اینکه اسکوچیچ همه چیز برای اوست، ندارد.

وی سپس با اشاره به ترکیب تیم ملی مقابل کره جنوبی افزود: آنچه به نظر من در این دیدار قابل انتقاد است، نقل و انتقالات زیادی است که در ترکیب داشتیم. فکر نمی کردم لازم باشد. ما باید باهوش تر می شدیم و باید می رفتیم و به هر حال این بازی را انجام نمی دادیم. البته فکر می کنم اگر شجاع خلیل زاده مصدوم نمی شد در این دیدار شانس خوبی داشتیم. البته اتفاقات دیگری هم افتاد و اگر از سه موقعیتی که داشتیم حداقل یکی را گل می کردیم، باخت قابل تحمل بود یا انتقاد کمتری داشت. به هر حال روز خوبی برای تیم ملی نبود و سرمربی هم با توجه به دیدارهای قبلی که از او دیدیم، روز خوبی را سپری نکرد.

رسول خطیبی در خصوص غیبت چند بازیکن کلیدی تیم ملی ایران گفت: در نهایت وقتی به مسابقات نگاه می کنید متوجه می شوید که علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی تاثیر زیادی در نتیجه بازی های قبلی داشتند و اینکه این بازیکنان چه زمانی هستند. غایب.» تأثیرش را نشان می دهد. البته دیدم که می نویسند تیم ملی خیلی به بازیکنانش وابسته است، عجیب نیست. شما در مورد هر بازیکنی صحبت نمی کنید؛ بهترین بازیکنانی که در تیم ملی دیده ایم، بنابراین نمی توان در این زمینه به تیم ملی ایراد گرفت زیرا مهدی طارمی بازیکنی است که بسیار تاثیرگذار و متفاوت است.

مربی نیمه اول تیم فوتبال آلومینیوم در مورد امیر عابدزاده نیز صحبت کرد و افزود: درست است که امیر یک گل زد اما بلافاصله بعد از بازی یک سیو دوبل خیلی خوب انجام داد که نشان داد چقدر آماده است. او گفت: “من قدرت روحی امیر را تحسین می کنم و مطمئن هستم که او بر این اشتباه غلبه خواهد کرد و دروازه بان بسیار توانمندی برای فوتبال ایران خواهد شد. نباید به این راحتی از کنارش گذشت. شاید برای تمیزتر شدن گل ها باید چند گل بخوری.” نظر امیر هیچ ریسکی نمی‌کند و به هر حال این اتفاق می‌افتد. مثل بقیه افراد. علاوه بر این، سه گلی که روی خط دروازه داریم می‌تواند کمک بزرگی برای جام جهانی باشد و این یکی از بهترین موقعیت‌ها برای جام جهانی است. تیم ملی

رسول خطیبی در پایان به یک نکته اشاره کرد و به کار خود پایان داد: نکته آخر اینکه ترکیب تیم برای جام جهانی تقریبا مشخص است. آقای اسکوچیچ باید برای هماهنگی بیشتر تلاش کند. برای بازی های بعد از تساوی یک استراتژی مشخص داشته باشید تا نتیجه خوبی بگیرید. نتیجه خوب در واقع باید به گونه ای باشد که مردم را متقاعد کند. انتظار مردم این است که ایران بتواند با هر تیمی رقابت کند. انتظار ما از تیم ملی همین است. در جام جهانی قبلی هم تقریبا همینطور بودیم. پس وقتی به این هدف رسیدیم باید سعی کنیم حداقل در همان سطح در جام جهانی دوباره حضور پیدا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید