نمی توانیم از کلاس مربیگری برتر نکونام انتقاد کنیم / بی انصاف نیستیم; اسکوچیچ تفکر تاکتیکی خوبی دارد


ساعت: 09:40
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807110

پرسپولیس در نیم فصل می تواند قهرمان لیگ و جام حذفی شود.

بازیکن سابق تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد گفت: آقا جواد در اسپانیا بازی کرده و کلاس مربیگری اش بالاست.


امیرحسین فشانچیبازیکن سابق تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آژانس دانا وی در خصوص شکست سرخپوشان از تهران در دیدار سوپرجام گفت: پرسپولیس قبل از این دیدار با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد و چند بازیکن مهم این تیم در لیست قرار نگرفتند. این قهرمانی را به فولاد و تیم خوبش تبریک می گویم.

وی همچنین گفت: این اتفاقات که تاکنون برای باشگاه پرسپولیس رخ داده در نهایت به ضرر تیم و هواداران تمام می شود. پرسپولیس در نیم فصل می تواند قهرمان لیگ و جام حذفی شود. اگر مشکلات حل شود و مشکل جدیدی پیش نیاید، در غیر این صورت دچار مشکل می شویم.

فشانچی درباره دلیل بازی ضعیف پرسپولیس گفت: نه خریدهای خوبی انجام شد و نه جایگزین مناسبی برای بازیکنانی که رفتند. نیم فصلی که تاکنون برای نقل و انتقالات چندان به ارمغان نیاورده است و عدم موفقیت بازیکنان در برآورده نشدن انتظارات کادرفنی روی بازی این تیم تاثیر منفی خواهد گذاشت.

عملکرد جواد نکونام هافبک سابق فولاد: “آقا جواد در اسپانیا بازی کرده و کلاس مربیگری اش بالاست.” نکونام سبک و روش تمرینی خاصی دارد و دو قهرمانی هم کسب کرده که نشان از کیفیت آن دارد. فولاد باشگاهی صنعتی است که تاکنون بهترین خریدها را انجام داده و دغدغه مالی ندارد. حتی این تیم هم باید بهتر کار کند.

وی در خصوص سبک بازی تیم های نکونام تاکید کرد: تفکر مربیگری جواد شباهت زیادی به کارلوس کی روش دارد و سبک دفاع- ضد حمله را که تاکنون پاسخ داده شده دوست دارد. او را نمی توان به خاطر این سبک بازی مورد انتقاد قرار داد. ژوزه مورینیو نیز همین سبک را دارد.

فشنگچی با اشاره به عدم حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2022 و حضور فولاد اذعان داشت: فولاد برای صعود به مراحل حذفی این رقابت ها کار سختی نخواهد داشت و می تواند با خریدهایی که در نیمه دوم انجام داد خوب عمل کند. فصل.”

ملی پوش اسبق فوتبال ایران درباره شرایط تیم ملی تصریح کرد: لژیونرها از دل این لیگ بیرون آمده اند و حالا شرایط بهتری نسبت به سایرین لیست دارند. گفتن اینکه اسکوچیچ هیچ شخصیتی ندارد بی معنی است و قصد دارد عمدی باشد. این صحبت ها چه فایده ای دارد؟!

وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه مارک ویلموتس با نابودی تیم ملی را ترک کرد، چرا هیچ یک از مربیان فعلی باشگاهی جرات نکردند نیمکت نشینی تیم ملی را بپذیرند؟ آیا اکنون انتقاد برای آنها راحت تر است؟ کجا بودند وقتی که ما گم شده بودیم و صعود حتی معنی نداشت؟

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بی انصافی نکنیم; همین مربی سرمربی تیم های مهم کرواسی و عربستان است و تجربه زیادی دارد. درست است که کارلوس کی روش به تیم ملی نظم و شخصیت داد اما همدلی و اتحاد در تیم دراگان بیشتر شد. اسکوچیچ از چند صد بازیکنی که در فوتبال ایران داشت، تنها پنج نفر ممکن است بگویند او مربی خوبی نیست.

وی در خصوص دعوت محمدحسین کنعانی زادگان به اردوی تیم ملی با همه حواشی گفت: شاید در آن زمان نیاز مبرمی به این بازیکن وجود داشت و اوضاع خوب نبود که همین طور هم شد. برخی کارها دست مربی نیست، شاید به او گفته اند این کار را بکن و نکن.

فشانچی در پایان گفت: بیایید از نیت خود کم کنیم و برای حمایت از تیم ملی متحد شویم. در حمایت از تیم ملی با اتفاق نظر و همدلی می توان پیشرفت کرد. دراگان اسکوچیچ این تیم را به یکی از بهترین تیم های ملی جهان رسانده است، بنابراین او می تواند مربی ما در جام جهانی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید