انتقاد تند دادستان کل کشور از سخنان مولوی عبدالحمید

حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: این آقایی که در سیستان و بلوچستان نشسته است و اصلاً احترامی برای زن قائل نیست، امروز برای حمایت از زنان به سینه خود سنگ می زند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور، شامگاه 19 آذرماه در نشست «تبیین ابعاد جنگ ترکیبی در تحولات اخیر» معاونت فرهنگی و تبلیغاتی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد. ، خطاب به طلاب و مبلغان گفت: از کمک دستگاه قضایی و دستگاه اجرایی استقبال می کنیم تا بتوانیم با روشی خردمندانه و خردمندانه، نابهنجاری حجاب و سایر مشکلات اخلاقی را مدیریت کنیم. خدا را گواه می دانم که به عنوان یک دانش آموز هیچ وقت این موضوع را از دست نمی دهم، اما از نظر مجموع شرایط باید تدبیری اندیشیده شود و دیروز با رئیس شورای اسلامی صحبت کردیم و ایشان اعلام آمادگی کردند. در صورت وجود خلأ در قانون، حذف شود. و ما از نزدیک آن را تماشا می کنیم.

رئیس دادستان کل کشور تصریح کرد: این آقایی که در سیستان و بلوچستان می نشیند و به زن احترام نمی گذارد، امروز برای حمایت از زنان به سینه اش سنگ می زند.

وی افزود: به عنوان دادستان کل کشور به کمک شما نیاز دارم و مرا به نحو معقول راهنمایی کنید. اگر بخواهیم فقط به دستگیری و زندانی کردن چهار زن فکر کنیم، آیا نتیجه می‌دهد، نه، کار نمی‌کند، اما نباید آن را رها کنیم، ما پیشنهاداتی را می‌پذیریم.

دیدگاهتان را بنویسید