انتقاد سعید قاسمی از رئیسی در محل و ناباروری / چرا دروغ می گویند؟

سعید قاسمی در گردهمایی و پیشرفت هسته ای مردمی جهاد هسته ای در جماران حسینی با حضور سیدحسن خمینی و رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی می دانید که ما به شما تعهد داریم. جنابعالی و بچه های جوراب سوراخ با آنهایی که به دولت تحویل دادید خیلی فرق دارند. جنسیت با آنها متفاوت است. به همین دلیل به آنها جهادی می گویند. دمای ایندیکا اکنون 52 درجه سانتیگراد است و یکی در حال پوسته پوسته شدن است تا برای یک کشور غارنشین کار کند. مردم در غارهای اندیکا هستند.

قاسمی افزود: مقام معظم رهبری نیز فرمودند اگر این درسی است که در غرب به آن تکیه کنیم، برای ما درس کافی است. آنها با احترام گفتند به غرب تکیه کرده اند و روی پای خود ایستاده اند.

از رئیس پرسید: «چه کار کنیم؟» غم را جز از هزار نفر نگو. نحوه صحبت: در این نهضت مسکن یک میلیونی که گفتید، می توانیم بخشی از دغدغه های شما را در بخشی از نهضت که مطرح کردید، برطرف کنیم. چرا وزیر محترم می گوید باید از ترکیه و چین افرادی بیاوریم تا بتوانیم؟ ما جهادگران چگونه می توانیم آن را ثابت کنیم؟ گفتید خانه های لاستیکی باید در چابهار جمع شود. چرا که نه؟ شما شش ماه پیش در اندیکا گفتید که باید انجام شود. چرا که نه؟ چرا دروغ می گویند؟ چرا تعداد جهادگران نیست؟ استاندار محترم می فرمایند برای شما ردیف بودجه نداریم. پس برو

قاسمی ادامه داد: آقای راسی هشت ماه از زلزله می گذرد و ما یک ریال از دولت و عزیزانمان طلب نکرده ایم، مردم خوب و صادق 15 میلیارد کمک کرده اند. پولی که مردم برای زلزله جمع کردند آقاجان گفت برو سعید قاسمی دیوانه را پیدا کن و آن پول را به او بده.

دیدگاهتان را بنویسید