انحلال هسته انتخاب نفت در پایتخت انرژی ایران باز هم زخم بسیار نرمی است که بقایای اصلاحات در پارس جنوبی بر جای خواهد گذاشت.

زمان: 09:18
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779350

با دستور مدیرکل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی، برخی از پست های سازمانی و هسته گزینش بر خلاف مقررات اجرایی قانون به سایر ادارات واگذار شد که هر یک از دستگاه ها به ماموریت خود عمل کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر. پایگاه خبری تحلیلی سپاس در هفته های اخیر خبری با عنوان انحلال هسته گزینش جنوب کشور در پارس جنوبی منتشر کرده است. این خبر خیلی آرام به اتفاقاتی که برای مردم استان بوشهر می افتد اشاره کرد. این امتناع بعداً توسط مجتمع نفتی مستقر در پارس جنوبی منتشر شد.

اگرچه این خبر بدون هیچ اعتراضی منتشر شد، اما برخی سودها با چند اظهارات کذب سعی در انحراف افکار عمومی داشتند. سپس خبری با عنوان «حقایقی از متلاشی شدن هسته مرکزی برای انتخابات عسلویه» منتشر شد. در حالی که اسناد خبری توسط پایگاه خبری سپاس محافظت می شد، صدایی از کارگران نفت جنوب استان بوشهر برای تنویر افکار عمومی شنیده نشد.

این سکوت مجموعه نفت و دیگر مسئولان استانی به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نشان از فعالیت های فوق برنامه داشت اما این فعالیت ها هیچ تاثیری بر مردم استان نداشت.

با دستور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی، برخی پست‌ها و سمت‌های سازمانی از هسته گزینش به سایر ادارات واگذار شده که مغایر با مقررات اداری قانون است و هر دستگاه باید به مأموریت خود عمل کند.

با متلاشی شدن هسته انتخاب هسته ای در عسلویه، تفکر جریان سیاسی اصلاح طلب زخمی بر دستان پینه بسته مردم مهمان نواز صنعت نفت و گاز خواهد زد که قرن ها می سوزد و کثیف می شود. چنین تصمیماتی نتیجه انتصاباتی است که محلی برای هر پست مدیریتی نیست.

انحلال هسته گزینش در عسلویه طرحی مفید برای بسیاری از مدیران نفتی است.

امروز مردم هوشیارتر از گذشته هستند و از حقوق خود دفاع می کنند. چند سوال در ذهن افکار عمومی ایجاد می شود.

چه کسی و با چه مسئولیتی از انحلال هسته انتخاب نفت عسلویه سود می برد؟

آیا این اقدام پس از رایزنی با نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان صورت گرفته است؟

آیا با متلاشی شدن هسته گزینش هسته ای در عسلویه، حقوق جوانان تحصیلکرده استان بوشهر تضییع نمی شود؟

چرا در حالی که نامه رسمی برای انحلال به نماینده وزیر نفت و دبیر کمیسیون گزینش هسته ای ارسال شده و پاسخی به این مکاتبه داده نشده اما سمت های هسته گزینش اختصاص یافته است؟

اسناد انحلال هسته انتخاب نفت در آرشیو این رسانه نگهداری می شود اما پایگاه خبری تحلیلی سپاس خبر آماده انتشار پاسخ مدیران نفتی مستقر در عسلویه به ویژه مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی در خصوص این موضوع است. انحلال هسته انتخاب روغن در عسلویه.

لازم به ذکر است در صورت عدم پاسخگویی مدیران نفتی، مستندات آن منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید