انطباق روز خبرنگار با روز عاشورا تاکیدی مضاعف بر آگاهی بخشی است


ساعت: 08:58
تاریخ انتشار: 1401/05/18
کد خبر: 1888680

رئیس جمهور در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار علاوه بر ارج نهادن به مسئولیت و جایگاه مهم خبرنگار، فرصتی برای ایستادگی در راه حقیقت یابی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدابراهیم رئیسی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن 26 مرداد روز خبرنگار گفت: با گرامیداشت این مناسبت از تمامی مرزبانان حق و مجاهدین در عرصه تبیین و آگاهی و تقارن معنادار قدردانی می نمایم. روز خبرنگار امسال با عاشورای حسینی تاکید دوگانه بر وظیفه، می دانم، آگاهی دوستان قلم و تلاش آنان برای تبیین است.


متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

به نام خدا

روز خبرنگار فرصتی عالی برای قدردانی از تلاش های کسانی است که خستگی ناپذیر حقیقت را تبیین، اطلاع رسانی و محافظت می کنند.

در شرایطی که منکران انقلاب اسلامی با تحریف ها و روایت های مغرضانه نبردی جدی و طولانی با حقیقت را آغاز کرده اند، نقش رسانه ها برای مقابله با امواج تخریب، دروغ و فریب بیش از هر زمان دیگری مهم است.

توسعه و تعالی ایران اسلامی و تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی، امام (ره) و مقام معظم رهبری بدون شک جز در سایه نقش آفرینی موثر اصحاب رسانه گرانقدر محقق نخواهد شد. و اطلاعات مسئول

روز خبرنگار، جدای از ارج نهادن به مسئولیت و جایگاه مهم خبرنگاران، فرصتی برای پاسداری از حقیقت، شفافیت و حق مردم برای دانستن و دسترسی آزاد به اطلاعات است.

اینجانب در گرامیداشت این مناسبت از تمامی مرزبانان حق و مجاهدین عرصه تبیین و آگاهی قدردانی می نمایم و تقارن معنادار روز خبرنگار امسال با عاشورای حسینی را تاکیدی مضاعف بر واجب به اطلاع یاران می دانم. قلم و تلاش آنها برای توضیح .

امیدوارم خبرنگاران عزیزی چون پیام آور بزرگ واقعه عاشورا حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در رساندن پیام حق به مردم موفق و استوار باشند.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

دیدگاهتان را بنویسید