مراسم عاشورا مهمترین عامل در آگاهی از مسائل دینی است


ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888193

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده مراسم عاشورا را یکی از عوامل مهم آشنایی با مسائل دینی و رسیدن سریع به فلسفه امام حسین (ع) خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده شب گذشته در مراسم عزاداری فرماندهان، افسران و افسران انتظامی بندرعباس طی سخنانی تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله حسین علیه السلام با تشکر به فرماندهی نیروی انتظامی برای برپایی مجالس و مراسم باشکوه مذهبی و مذهبی ها مراسم عاشورا را بهانه ای دانستند تا بتوانیم با مسائل دینی بیشتر آشنا شویم و احکام دین و فلسفه قیام امام حسین را به خوبی بیاموزیم.

وی افزود: این اشتیاقی که خداوند در دل مؤمنان قرار داده است، همه در جهت بهره مندی از معارف ارزشمند اسلام است که می تواند نمونه خوبی باشد که فضای مجالس که با عزاداری و عزاداری همراه است، در کنار هم باشد. با تبیین حقایق نورانی و اهدافی که امام حسین علیه السلام برای آن قیام کرد، باید در چنین مراسمی دین خدا را برای مردم آشکار کنیم.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه در ماه محرم از صبح تا شب می نشینند و عزاداری می کنند، اما امر به معروف و نهی از منکر نمی کنند، ادامه داد: باید بر شور و معرفت حسینی افزوده شود که هر سال این دو وجه بر سر میز وجود دارد. جلسات و مراسم نیروهای مسلح.

لازم به ذکر است در ادامه این مراسم با حضور سردار جعفری فرمانده انتظامی، نماینده محترم فقیه و رئیس عقیدتی فرماندهی انتظامی استان از تعدادی از خانواده های معظم شهدا و فرماندهان تجلیل شد. و با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید