حامیان شایعات اقتصادی به بانیان وضع موجود کمک می کنند / آگاهی صحیح; مهمترین عامل برای موفقیت یک ماموریت بزرگ اقتصادی


ساعت: 11:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838215

فرماندار سرعین گفت: دولت سیزدهم با رعایت الزامات قانونی و در راستای تامین کالاهای اساسی و مبارزه با قاچاق کالا، جهت توزیع ارز ترجیحی را در دستور کار قرار داده است اما متاسفانه برخی افراد با شایعه پراکنی، ایجاد التهاب در جامعه فضا را برای افراد سودجو فراهم می کنند تا بازار را به هم بزنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نانوا باکرزاده فرماندار شهرستان سرعین در گفتگو با خبرنگار سبلان ما به ارتقای یارانه ها اشاره کرد و گفت: امروز کشور دوران حساسی را در اقتصاد سپری می کند لذا همه حامیان جامعه باید دولت را یاری کنند تا اصلاحات اقتصادی را انجام دهید.» پیچ و مهره ها و گردن های حساس و مهم برای سلامتی.

وی گفت: مروجین آخرین شایعات اقتصادی در واقع یاور دلالان و بنیانگذاران وضع موجود هستند. و سربلندی دولت و ملت در این مصیبت بزرگ و سرنوشت ساز.

فرماندار سرعین گفت: دولت سیزدهم با رعایت الزامات قانونی و در راستای تامین کالاهای اساسی و همچنین مقابله با قاچاق کالا، جهت گیری توزیع ارز ترجیحی را در دستور کار قرار داده است اما متاسفانه برخی مردم در عین ایجاد التهاب در جامعه شایعه پراکنی می کنند. فضا را برای دلالان فراهم کنید تا نظم بازار را بر هم بزنند.

باکرزاده همچنین به ناظران اشاره کرد و گفت: کارگروه تنظیم بازار سرعین موظف است در شرایط فعلی نظارت خود را افزایش داده و از تمام ظرفیت های موجود برای تامین و توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار و ابزارهای فعال تر برای نظارت و نظارت استفاده کند. نظارت.» تا به نیازهای مردم و امنیت غذایی آسیبی وارد نشود.

وی همچنین به توزیع آرد و نان اشاره کرد و گفت: از ابتدای اردیبهشت تاکنون شکایات متعددی در خصوص بازرسی از صنوف مختلف صورت گرفته که برخی از آنها منجر به تشکیل پرونده های تخلف شده است.

استاندار همدلی، همدلی و اتحاد مردم و دولت را دلیل «شکست توطئه‌های دشمن» دانست و گفت: دولت تلاش می‌کند به اقشار آسیب‌پذیر فشار وارد نشود زیرا مردم سرمایه اصلی هستند. از سیستم.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید