انقلاب اسلامی امروز غربی ها را به زانو درآورد


ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805397

آیت الله عبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز غربی ها را به زانو درآورده است، گفت: اکنون شرایط تغییر کرده است و پس از حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، آنچه مهم است فرهنگ دین است که باید بر اساس آن بر همه اعمال حاکم شود. و تمدن اسلامی باید اداره شود.«بگذارید اتفاق بیفتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، آیت الله سید علیرضا الیبادی امروز در دیدار با گروه توسعه نرم افزاری نقشه راه (بیانات گام دوم انقلاب) اظهار کرد: بیش از 40 سال از انقلاب، دشمن همواره در بیرون و افراد نادان در داخل بوده است. ناامیدی به جامعه تزریق کردند و در چند مورد دیگر از دیپلماسی صحبت نکردند، کذاره را به زندان انداختند و علنا ​​گفتند که کار جمهوری اسلامی تمام شده و شورش های بزرگی مانند کوتا نوژه، حمله نظامی به طبس، شورش های 77، 88 و 3 به راه انداختند. .

سخنگوی مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت: زمانی که شیطان بزرگ در صحرای طبس رسوایی بزرگی به پا کرد، خبرنگاری با وزیر دفاع آمریکا مصاحبه کرد و از وی پرسید: وحشتناک؟ وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت: ما در محاسباتمان همه چیز حتی هوا را اندازه گرفتیم و هیچ اشتباهی نکردیم اما رهبر انقلاب ایران وقتی دستش را بالا می برد یکی از هواپیماهای ما را پایین می آورد.

وی افزود: علاوه بر این در فتنه 88 استکبار در سراسر دنیا فکر می کردند کار تمام شده است به همین دلیل در رسانه های غربی حجابی وجود نداشت و صراحتا می گفتند جمهوری اسلامی ایران نابود می شود اما بعد از شورش ها «در یک لحظه جریان 180 درجه تغییر کرد و وزیر خارجه انگلیس اعتراف کرد که تمام شده است اما وقتی به آخر رسیدیم انگار خدا هم ایرانی بود و معادلات را به هم ریخت.

آیت الله عبادی خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب را مقام معظم رهبری نوشتند، در حالی که متأسفانه در داخل و خارج حتی از افرادی صحبت کردند که توقع نداشتند، گویی جمهوری اسلامی را به خاک سپرده اند و با ناامیدی گفتند که این چنین است. 13 آبان و 22 باخمن نمی شود، گفتند بشار اسد می ماند و شما در این مورد پیروز خواهید شد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه مقام معظم رهبری در روزی که آیه یأس تلاوت شد، با توکل بر خدا بیانیه قدم دوم انقلاب را نوشتند و آن را در نظر همه دشمنان ترجیح دادند، گفت: از همه اینهاست. کسانی که نرم‌افزاری برای نقشه‌های راه تولید می‌کنند انقلاب دوم) تلاش کردند و به معنایی که می‌توانیم دست یابیم، پی بردند. با تشکر.

وی گفت: هماهنگی که امروز با تشکیل دولت مردمی، مجلس انقلابی و قوه قضائیه در نظام اسلامی ایجاد شد، مهمتر از انقلاب 57 است اما باید بدانیم چرا اهمیت بیشتری دارد؟

آیت الله عبادی افزود: این روز همه چیز بود و انقلاب را یک معجزه می دانستند، بنابراین با وجود اخلاص، صمیمیت اشک و دعا، اما اعتقاد به اینکه در این دنیا در قرن بیستم اسلام می تواند پیروز شود، از درون و بیرون زیر سوال رفت. اما امروز بحث این است که ما توانستیم اروپا و آمریکا را به زانو در آوریم و دیگر خبری از این کشور کمونیستی نیست و حاج قاسم گفت من بهترین دعای خود را در کرملین خواندم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز موفق شدیم و این بلوف هایی که در غرب می شود همدیگر را باور نمی کنند، کارشناسان خودشان هم اذعان دارند که با ایران کاری نمی توان کرد. همه امکانات را سر میز داشتند و آزمایش کردند، اما نشد، یعنی با توکل به خدا و انجام وظیفه جوانان و بندگان عزیز توانستیم دشمنان را به زانو در آوریم.

وی بر جهاد تبیین در جامعه تاکید کرد و افزود: دیگر زمان سکوت و تأمل نیست، بلکه در آنچه باید مفاهیم اسلام و آرمان های انقلاب را به کار گیریم، همه باید احساس مسئولیت کنند و بدون هیچ نتیجه ای به نتیجه خواهیم رسید. مهم نیست چقدر سخت کار می کنیم.”

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دشمن سرکوب شده و در این مدت کوتاه 5 ماهه گام های موثری برداشته شد که در آینده خود را نشان خواهد داد اما شرط آن کار و همکاری مسئولان و هماهنگی بود، افزود: بسیار ارزشمند است و در هیچ جای دنیا اینطور نیست.

وی در پایان تاکید کرد: اکنون شرایط تغییر کرده و پس از رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، فرهنگ دین مهم است که باید در آن همه مسائل اداره شود و تمدن اسلامی ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید