انقلاب اسلامی راه را برای ایجاد/ساخت 100 مسکن برای نیازمندان در استان هموار می کند


ساعت: 09:48
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805634

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به تداوم راه منتهی به انقلاب گفت: در این مسیر باید زمینه ساز ظهور و پایه گذاری تمدن نوین اسلامی باشیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور شوگانی جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص دلایل ضرورت انقلاب اسلامی گفت: از سال 1342 تاکنون ادامه داشته است.

شوگانی با بیان اینکه در آن زمان هیچ امکانات و پشتیبانی نظامی وجود نداشت، بیان کرد: این انقلاب پس از 15 سال تلاش و پشتکار و با روشنگری و بصیرت روزافزون امام راحل (ره) به وقوع پیوست که مانع از غارت شد. ایران شد.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تاکید بر اینکه در مسیر منتهی به انقلاب باید زمینه ساز تمدن نوین اسلامی و ظهور باشیم، افزود: تکمیل دین مبین اسلام و فرهنگ عاشورا که اسلام را زنده می کند در سیر تحول این فرهنگ غنی، انقلاب اسلامی شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه وظیفه همه مردم مانند منتظران ظهور است که در عرصه انقلاب گام های موثرتر و همه جانبه تری بردارند، گفت: در همه عرصه ها مسئولیت پذیر باشید.

شوگانی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاوردهای ارزشمند بسیاری را در کارنامه خود به ثبت رسانده است، گفت: در عرصه های مختلف جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بسیاری داشته است، همچنان که در عرصه مردم سالاری دینی، استقلال طلبی.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه تحولات اساسی در دیپلماسی منطقه ایجاد کرده ایم، گفت: در این زمینه با توجه به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، آمریکا حضور داشت. منطقه. این عنوان مستعمره انگلیس بود اما امروز شاهد شکل گیری مجموعه ای پویا هستیم که در عرصه بین المللی نقش آفرینی می کند و در منطقه حضور موثری دارد.

وی با تاکید بر اینکه اقدام نظامی غرب با ایران تمام نمی شود، گفت: در کشور اما با حضور و مقاومت مردم مواجه شد.

شوگانی با بیان اینکه دستاوردهای مختلف انقلاب و جنگ بر ما تحمیل شد، تصریح کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای ما این است که می توانیم روی خدا و ایمان و حمایت ائمه و حضور پویای فکر و ایمان در دل حساب کنیم. این حملات دشمن

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه حتی امکانات اصلی دفاعی در زمان جنگ کم بود، گفت: جوانان مومن انقلاب سعی کردند با تقوا و مقاومت در برابر دشمن از این سلاح ها استفاده کنند. در داخل آماده شوید و اکنون در بحث نظامی به این نقطه رسیده ایم که دشمن حتی به خود اجازه حمله نمی دهد.

وی با بیان اینکه اگر دشمن مرتکب خطا شود با واکنش تند ایران مواجه می شود، افزود: با توجه به پیشرفت های نظامی جمهوری اسلامی ایران از زمان انقلاب اسلامی تاکنون، نیروهای مسلح به قدری آماده هستند که دشمن حتی جرات حمله را هم به خود می دهد. ما. “نه.

شوگانی با اشاره به اینکه در خصوص تسلیحات دشمن نیز چشم اندازی برای جنگ با بیوتروریسم داریم، افزود: امکانات بیمارستانی نیز رسیده است تا بتوانیم با دشمنان ایران اسلامی مقابله کنیم.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه یک هزار و 660 فعالیت برای دهه فجر امسال در نظر گرفته شده است، گفت: این فعالیت ها باید در 313 ناحیه استان سمنان که پایگاه و ظرفیت برای مساجد وجود دارد انجام شود. و عملیاتی باشد.

وی به تشریح 43 برنامه استانی در ایام دهه فجر پرداخت و گفت: با توجه به نگاه برنامه ها باید این نگاه به چند بخش تقسیم شود: در بخش جهاد، تبیین و روشنگری و کارهایی که بتوان به ترتیب انجام داد. برای خدمت مردم و دموکراسی سازی را در دستور کار خود قرار دهیم.

شوگانی با بیان اینکه این روزها وارد عرصه محرومیت زدایی خواهیم شد، خاطرنشان کرد: 112 واحد مسکونی برای همکاری با سازمان بهزیستی با مشارکت کمیته امداد 100 مسکن تعمیرات اساسی و بازسازی را در این زمینه آغاز می کنیم.واحدها را کلنگ زنی و شروع می کنیم. ساختن آن

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه پویش ایران سبز را در دستور کار قرار داده ایم، تصریح کرد: 3 هزار اصله نهال به تعداد شهدا در استان غرس می شود.

وی از حضور تیم های پزشکی در مناطق کم برخوردار در این ایام خبر داد و گفت: این تیم ها در ایام دهه فجر در مناطق فقیرنشین حضور خواهند داشت و اقدامات درمانی را در این مناطق انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید