انهدام باند توزیع مواد مخدر توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه

ساعت: 16:32
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781094

با کمک رزمندگان نیروی دریایی سپاه، یک باند توزیع مواد مخدر در اطراف شهر کنارک در استان سیستان و بلوچستان توسط پایگاه دریایی امام علی (ع) سپاه منهدم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاه نیوز، موسوی فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار گفت: کیلوگرم مواد مخدر.

وی افزود: رزمندگان قرارگاه امام علی (ع) موفق شدند محموله ۶۴۰ کیلوگرمی مواد مخدر را در یک منزل مسکونی در ساحل کنارک که قرار بود با قایق به سواحل استان هرمزگان منتقل شود، کشف و ضبط کنند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس یک برنامه زمان بندی دقیق و اطلاع رسانی فعالیت این باند از محل مبدا و رصد مسیر تردد کاملا تحت نظر بود، خاطرنشان کرد: حتی پس از تعیین محل و فعالیت این باند انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد. . ، اقدام عملیاتی لازم و ویژه پس از دریافت دستور قضایی انجام شده است.

فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار ادامه داد: اعضای این باند دستگیر و خودروی آنها توقیف شده است.

وی شناسایی و مدیریت گروه های حرفه ای مواد مخدر را از اولویت های دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی دانست و گفت: آسیب به خانواده و جامعه است.

افسر یکم نیروی دریایی ارتشبد موسوی افزود: در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا، دام و مواد مخدر و در مدیریت هم افزایی با سایر مراجع امنیتی و قضایی، علاوه بر تشدید مجازات قاچاقچیان و قاچاقچیان تا حد اعدام توسط قضات، آگاهی عمومی پیشگیری گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر و کاهش آسیب های اجتماعی یکی از اولویت های اصلی مبارزه با شبکه توزیع مواد مخدر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید