انهدام بزرگترین شبکه بین المللی قاچاق مواد مخدر در کشور


ساعت: 11:45
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910568

با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، شبکه گسترده بین المللی توزیع مواد مخدر که با استفاده از اتباع خارجی و اتخاذ روش های حرفه ای تحت پوشش ناوگان حمل و نقل عمومی، اقدام به انتقال محموله های بزرگ مواد مخدر از … مرزهای شرقی کشور تا سایر استان های عمیق شناسایی و دستگیر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان فارس، با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، شبکه گسترده بین المللی توزیع مواد مخدر که با استفاده از اتباع خارجی و اتخاذ روش های مخفی حرفه ای ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام به انتقال بار کردند.کارتل های مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به استان های دیگر شناسایی و دستگیر شدند.

بر اساس بررسی ها و مشاهدات فنی و اطلاعاتی، مشخص شد که شبکه مذکور روزانه به طور متوسط ​​بین 300 تا 400 کیلوگرم محموله مواد مخدر در کشور توزیع می کند و ارزش کل مقادیر دریافتی در سال های اخیر بالغ بر 130 هزار ریال بوده است. میلیارد ریال

در این رابطه با دستور قضایی 32 نفر از عناصر اصلی شبکه دستگیر و 1054 حساب بانکی اعضای شبکه مسدود و مقادیر زیادی اموال و دارایی های متعلق به این شبکه شناسایی و شناسایی شد. کشف و ضبط.

وزارت اطلاعات در مبارزه با مفاسد اقتصادی اقدامات مجرمانه بازرگانان را برنمی تابد و با نظارت هوشمند بر معاملات و معاملات اقتصادی هرگونه مفاسد انتفاعی و اقتصادی را شناسایی و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید