اهدای ۳ هزار و ۹۶۶ جلد کتاب به ۶ کتابخانه از ابتدای پاییز ۱۴۰۲

توسط کتابخانه فاطمی ساخته شده است.

کتابخانه فاطمی از ابتدای پاییز 1402 تاکنون 3631 عنوان کتاب در 4479 جلد به 6 کتابخانه در استان های قم، تهران، کرمانشاه و خوزستان اهدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری موج از استان قم

کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) کتاب های مازاد خود را به کتابخانه هایی که درخواست دارند اهدا می کند. در نتیجه این کتابخانه در سه ماهه سوم 1402 به شش کتابخانه در شهرهای قم، تهران، کرمانشاه و خوزستان کتاب اهدا کرد.

کتابخانه سازمان زندانها و اقدامات موقت و تربیتی تهران، کتابخانه نادرشاه مسجد بیستون کرمانشاه، کتابخانه تخصصی فقه و حقوق قم، کتابخانه شهدای اسماعیل آباد (نسیم شهر، تهران)، دانشگاه نیروی انتظامی خوزستان. کتابخانه و کتابخانه مدرسه دخترانه فخری زاده قم در پاییز 1402 از کتابخانه بیت المقدس. بانوی باوقار کتاب را دریافت کرده است.

مجموع کتاب های اهدایی به کتابخانه های مذکور 3240 عنوان در 3966 جلد است که بیشترین تعداد کتاب اهدایی به کتابخانه دانشگاه نیروی انتظامی خوزستان با 8000 جلد است.

کتابخانه سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی شهر تهران با 710 جلد، کتابخانه تخصصی فقه و حقوق قم با 670 جلد، کتابخانه دخترانه فخری زاده قم با 625 جلد، کتابخانه شهدای اسماعیل آباد (نسیم شهر، تهران) با 486 جلد و کتابخانه مسجد نادرشاه بیستون. در کرمانشاه با 467 جلد شامل دریافت کنندگان کتاب های اهدایی از کتابخانه حرم حضرت معصومه (س) آنها در پاییز 1402 بودند.



آیا این خبر مفید بود؟