لزوم توجه به فضای فرهنگی و هنری/ هزار جلد کتاب به کتابخانه باهنر بروجرد اهدا می شود.

ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792634

حسینی گفت: اگر فضای فرهنگی و هنری را در اختیار بگیریم دیگر نگران این نیستیم که نوجوان به سمت دیگری برود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر فلک، سید محمد حسینی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کتابخانه باهنر بروجرد اظهار داشت: اگر فضای فرهنگی و هنری وجود داشته باشد، فرض کنیم دیگر نگران نباشیم که نوجوان به سمتی برود که گاهی فضا در آن است. دست دیگران و آنها بر افکار و عقاید آنها تسلط دارند.

وی افزود: علما و بزرگانی که هویت می دهند مانند آیت الله بروجردی، طباطبایی، بحرالعلوم و هزعلی البته در این شهر شخصیت های زیادی مانند شهید بروجردی، شهید کشوری، شاعران و هنرمندانی مانند اوستا وجود دارد. که هر کدام افتخار بزرگی هستند..

نایب رئیس مجلس گفت: به اهدای تعدادی کتاب و اهدای حدود هزار جلد کتاب به این مجموعه کمک خواهیم کرد، اما پیشنهاد بخشی از این مجموعه است تا به دیدار نویسندگان، نویسندگان و دانشمندان این مجموعه اختصاص یابد. . شهر.”

حسنی با بیان اینکه بروجرد در همه زمینه ها و رشته ها افراد استثنایی دارد، گفت: بروجرد شهری فرهنگی است و اگرچه در سایر بخش ها مانند گردشگری و اماما می تواند توسعه یابد اما فرهنگ آن باید همیشه حاکم باشد.

وی با اشاره به فرهنگ مطالعه خاطرنشان کرد: رهبری بر این امر تاکید داشتند و این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

نایب رئیس مجلس گفت: جایی که استعداد وجود دارد باید به آن بها داده شود و در این دولت علاوه بر بهبود معیشت، فرهنگ سازی نیز مورد توجه قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید