اهمیت ویژه دولت برای سلامت انسان در تسریع واکسیناسیون عمومی / جلوگیری از ایجاد نقدینگی با وجود خالی بودن خزانه در دولت جدید

ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784143

احمدعلی مقدم گفت: تسریع در واکسیناسیون عمومی، افزایش مراکز واکسیناسیون و واکسیناسیون تعداد قابل توجهی از گروه های هدف، بدون معطلی و حتی درب منزل و محل کار، همگی نشان از تلاش بالای دولت سیزدهم برای ریشه کنی دارد. تاج و اهمیت سلامت عمومی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; آیت الله رئیسی در خصوص معرفی 100 روزه دولت گفت: با وجود تخریب ها و شیطنت های اپوزیسیون داخلی و خارجی، عملکرد و نتایج دولت سیزدهم در حوزه های مختلف سیاست داخلی و خارجی، تورم، شفافیت، مسکن و… واکسیناسیون و ارتباط نزدیک میانجیگری با مردم لذت بخش است.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه حضور رئیس جمهور در سفرهای استانی مزیت مثبتی برای دولت مردمی است، افزود: دولت حتی جمعه ها هم تعطیل نیست و در 100 استان اخیر به 10 استان سفر کرده است. روزها.

10 سفر استانی در 100 روز کارنامه درخشان دولت مردمی است

وی ادامه داد: ارتباط بی‌نظیر و مستقیم رئیس‌جمهور با مردم مناطق فقیرنشین کشور نشان‌دهنده شناخت وی از بخش‌های مشکل‌ساز کشور و رسیدگی به مشکلات مردم و خدمت‌رسانی به آنان است، به‌طوری که حتی دشمنان و مخالفان نیز قدردان حسن خلق هستند. و رویارویی اصلی با مردم. .» خوب هستند.

مقدم تسریع در واکسیناسیون عمومی در کشور را مطلوب دانست و ادامه داد: تسریع در واکسیناسیون عمومی، افزایش مراکز واکسیناسیون و واکسیناسیون تعداد قابل توجهی از گروه های هدف بدون معطلی و حتی درب منزل و محل کار، همگی نشان از همت وافر دارد. مصوبه 13- دولت تاج و تخت را از بین ببرد و مراقب سلامت مردم باشد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: دولت سیزدهم در تامین کالاهای اساسی مردم عملکرد بسیار خوبی داشته است به طوری که کمبود مواد غذایی در کشور وجود ندارد و شاهد برچیده شدن صحنه های تحقیرآمیز توسط دولت قبل هستیم. مانند مردم مرغ، برنج، روغن و حتی پوشک. .

وی تاکید کرد: آیت الله رئیسی با در نظر گرفتن دو ویژگی جوانی و حرفه ای بودن در انتخاب وزرای خود، علمی ترین و عالی ترین هیئت علمی را در کابینه این دولت قرار داد؛ به طوری که در انتخاب وزرای خود، علمی ترین و عالی ترین هیئت علمی را به خود اختصاص داد. همچنین پرهیز از قمار و انتصاب خویشاوندان، بر خلاف روسای قبلی، هیچ یک از بستگان خود را در مناصب دولتی منصوب نکرد که امتیاز مثبت و عملکرد بسیار خوبی است.

جلوگیری از ایجاد نقدینگی با وجود خزانه خالی در دولت جدید

مقدم با اشاره به آزاد شدن پول های بلوکه شده ایران در دولت سیزدهم، گفت: اگرچه آیت الله رئیسی با خزانه خالی و کوهی از بدهی ها و مشکلات اقتصادی دولت را تحویل گرفت، اما با وجود کسری بودجه زیاد و خزانه خالی، این دولت ادامه داشت. منتشر شده است: «این امر مانع از پول و ایجاد نقدینگی شده است، زیرا باعث افزایش تورم و افزایش مشکلات کشور می شود.

این فعال سیاسی پیوستن به معاهده شانگهای را نشانه دیپلماسی راهبردی و عملکرد خوب آیت الله رئیسی در سیاست خارجی دانست. استراتژی دیگر ایران با کشورهای همسایه کاهش تحریم ها و افزایش رونق اقتصادی کشور را در پی خواهد داشت.

یک استراتژی شایسته به جای درخواست مذاکره به دنبال تعمیق روابط خارجی است

وی با اشاره به استقبال بی‌سابقه دولت‌های خارجی اعم از شرق و غرب از سوی دولت آیت‌الله رئیسی، افزود: تحریم‌ها از ابتدای مذاکرات تغییر کرده است. راهبرد شرافتمندانه و مثمر ثمر به جای تداوم گدایی های تحقیرآمیز و مذاکرات لیبرالی گذشته، نویدبخش بود، زیرا با آخرین تحولات دیپلماسی دولت انقلاب، یقینا شاهد دوره جدیدی از تعمیق روابط خارجی در عرصه بین المللی خواهیم بود.

دبیر جبهه امام خمینی (ره) و رهبری استان کرمان اذعان داشتند: دولت یازدهم و دوازدهم بدون توجه به حوزه مسکن، حتی واحدهای مسکونی باقیمانده دولت قبل را به اتمام نرسانده بود، اما ابلاغ این تسهیلات بانکی از سوی آیت الله رئیسی باعث تخریب میانگین ساخت سالانه یک میلیونی شد. خانه ها.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب امروز بیش از هر چیز به ثبات نیاز داریم و مسئولان کشور باید راه پایداری و مقاومت و فشارها و مشکلات مستمر را ادامه دهند. دولت اگرچه تاکنون نتایج قابل قبولی در عرصه سیاست داخلی و خارجی به جای گذاشته است، اما باید معیشت و اقتصاد مردم را بیش از پیش بهبود بخشد و زیان سهامداران خرد در بورس و رونق ملی را جبران کند. تولید در آینده نزدیک شاهد گشایش و احیای اقتصاد و معیشت ملت و دولت ماست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید