دولت باید با جلوگیری از انباشت نقدینگی تورم را کنترل کند/ بهانه ای برای عدم اجرای ارزیابی معلمان وجود ندارد


ساعت: 10:19
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880685

علی حدادی گفت: قوه مجریه باید حفظ ارزش پول ملی، جلوگیری از رشد نقدینگی و محدودیت تورم را در سطح جامعه قرار دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تیتریک، علی حدادی رئیس مجمع نمایندگان البرز و عضو کمیسیون وحدت مجلس یکشنبه شب در همایش بزرگ سومین الگوی زنان مسلمان ایرانی که در مصلی نظرآباد برگزار شد، گفت: که جمهوری اسلامی امانتی در دست ماست و ما مدیون خون شهدای هستیم که برای دفاع از آن جنگیدند، آنها با انقلاب مبارزه کردند.

علی حدادی افزود: ما در کنار امام (ره) و مردمی هستیم که در حساس ترین لحظات نظام به پا خاستند و نقش خود را ایفا کردند، زنان نقش ویژه ای در پیروزی انقلاب و تداوم آن داشتند و پس از 8 سال حراست مقدس همراه با فرزندان و زنان خود جهاد کردند.

وی تصریح کرد: مجلس یازدهم به دنبال بازنگری در قوانین موثر برای خدمت به مردم در نظام است که جلوگیری از فرار مالیاتی، مالیات خانه خالی و جهش تولید که مهمترین مولفه جامعه برای ایجاد اشتغال است از جمله این قوانین بود.

عضو کمیسیون تلفیق همچنین گفت: قانون شفافیت آرا را در راستای اعتماد مردم، حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان، تضمین خرید محصولات کشاورزی برای امنیت غذایی و رتبه معلم تصویب کرد.

وی با اشاره به اینکه نظرآباد در بخش کشاورزی از جمله کشت گندم و کلزا و دامپروری از فرصت های ویژه ای برخوردار است، گفت: قدمت تاریخی تپه ازبکی می تواند در توسعه گردشگری، گردشگری حلال موثر باشد که موجب رونق اقتصادی کشور می شود. تولید صنایع دستی آن را دارد.

حدادی کمبود و آلودگی آب شرب را یکی از معضلات جدی نظرآباد برشمرد و افزود: تخصیص 23 میلیون مترمکعب آب از سد طالقان برای نظرآباد و ساوژبلاگ مصوب شده و برای 30 سال آینده کافی خواهد بود. مخزن 5000 متر مکعبی نیز در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه امیدواریم آب شرب نظرآباد در سال آینده تامین شود، گفت: فرهنگسرای نظرآباد به دلایل مختلف تخریب شد اما مجموعه جدیدی در حال ساخت است و پارک ویژه بانوان نیز به مساحتی به مساحت ایجاد می شود. 100 هکتار در کشور ساخته و به ثبت رسیده است.

نماینده مردم طالقان، ساوج بلاغ، نظرآباد و چهارباغ در ادامه تصریح کرد: در 16 تیرماه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تاخیر در اجرای ارزشیابی معلمان تذکر دادم چرا که بعد از تصویب مجلس، آیین نامه باید تنظیم شود. به مدت یک ماه اجرا شد.

علی حدادی با اشاره به اینکه دولت باید در خصوص معیشت مستمری بگیران، کارگران و نظارت بر قیمت ها اقدام جدی کند، گفت: قوه مجریه باید حفظ ارزش پول ملی، جلوگیری از رشد نقدینگی و کاهش تورم را در جامعه قرار دهد. سطح دستور کار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید