اولویت وزارت کشاورزی تسریع در آزادسازی سرمایه گذاری های دامی است


ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880576

سید محمد آقامیری گفت: مواد اولیه دامی وارداتی پس از 5 روز تقویمی از زمان پهلوگیری در اسکله توسط دامپزشک رهاسازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، جلسه بررسی و کمی سازی مشکلات و ارائه راهکارها برای تسهیل رهاسازی دام با حضور سید محمد آقامیری معاون وزیر جهاد کشاورزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور، وزیر کشور و معاونت امور اقتصادی و اجتماعی وزارت کشور برگزار می شود. مسئولان کشوری و استانی امروز 21 تیرماه در محل اداره کل بنادر و کشتیرانی خوزستان برگزار شد.

وی در این جلسه اظهار داشت: مواد اولیه دامی وارداتی از زمان پهلوگیری در اسکله ظرف 5 روز تقویمی توسط دامپزشک آزاد می شود و تسریع در ترخیص مواد خام دامی وارداتی از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است. .

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه سلامت و کیفیت مواد اولیه دامی در کشور یکی از دغدغه های این وزارتخانه و در نتیجه سازمان دامپزشکی کشور است، گفت: در راستای تامین سلامت خام خام کشور. مواد و کالاهای استراتژیک برای مصرف دام و پرندگان. این موضوع بر عهده سازمان دامپزشکی کشور است.

آقامیری بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در وزارت جهاد کشاورزی و هماهنگی های بین دستگاهی در این وزارتخانه، تصمیم بر این است که نهاده های دامی در کمترین زمان ممکن پاکسازی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید