اولین برف پاییزی شرق استان تهران را فرا گرفت


ساعت: 11:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915512

بارش برف صبح امروز و اواسط آذرماه شهرستان های پردیس، دماوند و فیروزکوه استان تهران را فرا گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران نیوز ، اولین برف پاییزی از صبح امروز شهرها و روستاهای شهرستان های پردیس، دماوند و فیروزکوه را سفیدپوش کرد و این بارش ها همچنان ادامه دارد.

لازم به ذکر است راهداران از ابتدای بارندگی در محور خراز اقدام به نمک پاشی کردند.

همچنین مدارس شهرستان دماوند صبح امروز به دلیل بارش برف تعطیل بود اما به گفته مدیر آموزش و پرورش مدارس شهرستان فیروزکو باز است.

مدیر آموزش و پرورش دماوند توالی در این خصوص گفت: مدارس ابتدایی شهرستان دماوند روز یکشنبه 13 آذر به دلیل بارش برف تعطیل است.

فاطمه سیر مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه نیز در خصوص تعطیلی مدارس این شهرستان اظهار داشت: کلیه کلاس های مدارس شهرستان دایر و آموزش حضوری و مدارس بخش مرکزی و معتبر مجازی و مجازی خواهند بود. یادگیری حضوری به صورت حضوری

در ادامه رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن با اشاره به تعطیلی مدارس ابتدایی شیفت صبح رودهن در روز یکشنبه 22 آبان ماه گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف در منطقه رودهن هستیم و شرایط تردد دانش آموزان در مدارس به همین ترتیب است. دشوار.

لازم به ذکر است با توجه به برودت هوا و بارش برف کلیه کلاس های مدارس پردیس در روز یکشنبه 22 آذرماه با احتمال تعطیلی شیفت عصر نیز تعطیل شد.


ستاد مدیریت بحران را آماده کنید

بر اساس دستور فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان های دماوند و فیروزکوه، با توجه به بارش برف در این شهرستان، تمامی دستگاه های خدمات رسان، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی، هلال احمر و شهرداری ها در آماده باش کامل و ارائه خدمات هستند.

با توجه به بارش برف در منطقه مبارک آباد و وزش باد شدید در منطقه، تمامی مسافران و شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند.

در صورت لزوم زنجیر و وسایل گرمایشی برای تردد در محورهای کوهستانی مانند محور خراز، فیروزکو، گردنه گدوک و … به همراه داشته باشند.

همچنین مردم می توانند هرگونه مسدود شدن معابر شهری را از طریق سامانه 137 به شهرداری ها اطلاع دهند و همچنین برای اطلاع از وضعیت راه با شماره تلفن 141 تماس بگیرند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید