اولین مدرسه با الگوی معماری ایرانی – اسلامی در میبد ساخته می شود


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808696

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد:

ذاکر گفت: یکی از مدارس شهر میبد با طراحی ایرانی اسلامی ساخته می شود و با کمک مشاوران طراحی به عنوان نمونه در استان و کشور معرفی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد ذاکر، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به رویکرد ایرانی اسلامی به مدارس یزد، اظهار کرد: مدارس میبد با طراحی ایرانی اسلامی و به عنوان الگو در استان و استان معرفی شده است. کشور با همراهی مشاوران طراحی از چندین طرح و پروژه آموزشی با معماری ایرانی-اسلامی در شهرستان میبد بازدید کردند.شروع برنامه ریزی و تهیه طرح های اجرایی پروژه.

ذاکر افزود: بدون شک ساخت و بهره برداری از چنین پروژه آموزشی که از سبک معماری ایرانی-اسلامی استفاده می کند و می تواند معماری اصیل ایرانی را با دستورالعمل های جدید تلفیق کند، تحولی شگرف در ساخت فضاهای آموزشی در کشور خواهد بود. “

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد افزود: ساخت مدارس مجلل و منگنزی از ویژگی های فضاهای آموزشی در استان یزد است. با انجام این طرح می‌توانیم دوباره شاهد طرح‌های مشابه در مدارس باشیم و فضای آرامش بخشی را برای دانش‌آموزان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید