اوکراین قول تعهد حسن همجواری با روسیه را نمی دهد/ جنگ اوکراین رهبران آمریکا در منطقه را بیدار می کند


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813093

حجت الاسلام باقری گفت: امروز کشورهای مختلفی که به ویژه در خاورمیانه به حمایت آمریکا و ناتو تکیه کرده اند، متوجه غیرقابل اعتماد بودن و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; حجت الاسلام برهان باقری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رشتار گفت: امروز بسیاری از مردم برای جایگزینی از رسانه ها استفاده می کنند. جلاد و شهید در مورد اوکراین هیچکس نمی گوید آمریکا و اروپا در این مورد چه کرده اند که روسیه را تجزیه کنند.

وی با تاکید بر اینکه جنگ امروز اوکراین و روسیه فقط مربوط به اوکراین نیست و نیست، اذعان کرد: آمریکا به دنبال تسلط بر آذربایجان، عربستان سعودی و حتی کردستان عراق بوده و همه چیز را زیر چتر خود یعنی اروپا و ناتو قرار داده است. تهدیدی برای روسیه

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) در ادامه درباره موضوع حمله روسیه به اوکراین یادآور شد: در واقع بیان روسیه در این زمینه این بود که طبق توافق، مرزهای روسیه نباید محلی برای جمع آوری تجهیزات باشد. ناتو و ایالات متحده، این توافق بسته شد اما نقض شد.

حجت الاسلام باقری در ادامه با تاکید بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا، اذعان داشت: امروز کشورهای مختلفی که به ویژه در منطقه ما به حمایت آمریکا و ناتو تکیه کرده اند، بیدار شده و متوجه غیرقابل اعتماد بودن آمریکا شده اند. این موضوع اوکراین نگرش و رفتار بسیاری از این کشورها را نسبت به این کشور پس از جنگ اوکراین و روسیه تغییر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید